1 Nisan 2013 Pazartesi

Benden Haberler :)

Merhaba  Sevgili  Blogcanlar :)
Yoğun bir şekilde koşuşturma devam ediyor. 
  • Cuma günü gelinlik provam var , İzmir'e gidiyorum , şimdiden çok heyecanlıyım :)
  • Düğün telaşı kilo verirsin hiç sıkıntı yapma dediler bende tam tersi oldu kilo aldım !!! 
  • Mayıs ayında yağmur yağmasın diye dualar edilmeye başlandı , sizden de aynı duaları istiyorum :))
  • Gelinliğime uygun taç arıyorum ama EVET BUDUR diyemedim...! Bildiğiniz bir yer varsa lütfen haber verin .
  • Daha damatlık almadık ! Ah Ahhhh !! çok işimiz var :)
  • Kına için yer bulamadık , kınam 3 gün önceden yapılacak , herkes daha iyi dinlenmiş olursun diyor , bende kendimi öyle avutuyorum :)
Benden haberler bu kadar , keyifli haftalar diliyorum 

10 yorum:

  1. Canım Rabbim kolaylık versin yanında yar ve yardımcın olsun.Bunlar tatlı telaşlar inan sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın canım , çok teşekkür ederim ,gerçekten de çok güzel duygular çok öptüm seni

      Sil
  2. harika bir yazı olmuş elerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , sevgiler

      Sil
  3. tebrikler ve mutluluklar.Nacizane tavsiyem,hic kasma,hic strese girmemeye calis ve keyfini cikar her anin.hepsi bir gun tatli bir hayal olarak gecicek aklinin bir kosesinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim size :) bu tavsiyenizi dikkate alacağım sevgiler

      Sil
  4. hayırlı uğurlu olsun, bi yastıkta kocayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin!! inşallah ,çok teşekkürler

      Sil