4 Nisan 2013 Perşembe

Bugün benim günüm , DOĞUM GÜNÜM

Merhabalar !
04,04,1990 tarihinde sabah 7:30 'ta dünyaya gözlerimi açmışım :)
kıpkırmızı tombiş bir bebekmişim. Annemin karnında o kadar rahatmışım ki , normalde 24 marta beni beklerken ben 4 nisan diye tuturmuşum :)
Şuan en sevdiğimde kutluyorum doğum günümü , nişanlımla .
Sevdiklerim uzaktalar bu sene , ablam Almanya 'da , eniştem İzmir'de , babam iş nedeniyle Fethiye fuarında , Annem ise o bir melek o hep yanımda dimi :)
İyiki varlar , ne kadar uzağımda olsanız da varlığınızla beni hep mutlu ettiniz. Canım Aşkım nişanlım her beni aradığında doğum günümü kutluyor ve ne kadar değerli olduğumdan bahsediyor. 
Arkadaşlarım  aradılar , mesaj yazdılar çok mutlu oldum , sanırım 2 pasta üflenecek bugün . 
Duyumları öyle aldım ihihihi çok fenayım dimi :)
Kendinize iyi bakın arkadaşlar :)

24 yorum:

  1. iyi ki doğdun! her şey istediğin gibi olsun yeni yaşında, ankara'dan kucak dolusu öpücükler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm aldım o öpücüklerini kondu yanağıma :) çok teşekkür ederim bu güzel dileklerin için

      Sil
  2. Nice yaşlara,sağlıkla ve mutlulukla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) sevgiler

      Sil
  3. CANIM NİCE SENELERE.
    Sağlık sıhhat afiyetle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy saolasınn çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Anaaa sen benden küçükmüşsün:)
    Nice yıllara canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi evet yaaa küçüküm ben daha :)) çok saol canımm :)

      Sil
  5. Küçük oğlumdan bile 4 gün küçükmüşsün kuzucumm :)

    Doğum günün kutlu olsun canımm. Nice sağlıklı mutlu uzun yılların olsun.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili çınar ozaman onunda doğum günü kutlu olsun :))
      çok teşekkür ederim bu güzel dileklerin için , sevgiler

      Sil
  6. Sağlıklı, huzurlu nice yılların olsun Nesrin'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkürler :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. heeeeeeeeyyy !!! çok sevindim ya çok saol :))

      Sil
  8. Canımmmmm mutlu yıllar, sevdiklerinle birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooooooook teşekkür ederim tatlımm :)

      Sil
  9. Gecikmelide olsa, iyiki doğdun adıgüzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir kutlama oldu bu çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Posta bayıldım benim bloğumada baklerim :)) www.cenktasdemir.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA, TEŞEKÜRLER UĞRAYACAĞIM SİTENİZE

      Sil
  11. Doğum günün kutlu olsun sevdiklerin hep yanında olsun inş. nesrincim nice güzel yaşlara:)

    YanıtlaSil
  12. CANIM BENİM ÇOOOK TEŞEKKĞR EDERİM OPTUM

    YanıtlaSil