27 Mayıs 2013 Pazartesi

Kınam



Merahaba 
Uzun bir aradan sonra yine buralardayım . Anca yazabiliyorum düğünden sonra 3 güncük iznim vardı balayı falan yapamadık ,daha anca evime yerleşmeye çalışıyorum .
Bana çok güzel bir süpriz yaptılar bekarlığa veda gecesi ama malesef onunla ilgili fotoğraflar şuan elimde yok  :(
Kına gecem o kadar güzel geçti ki ,çok ama çok eğlendim en yakın dostlarım yanımaydı.
Ağlamam gereken yerde bana gülme krizi girdi , takma kirpiklerim başımdaki  yazmaya takıldı, herkes başıma gelip ağla ağla demeye başlarken ben  gülmeye başladım.
En sonunda ağladım !! 
Almanya'dan gelen anneannem oyun havasında bana eşlik etmeye başlayınca işte ozaman ağlamaya başladım ,sanki annem vardı önümde çok ama çok etkilendim .
Kınadan bir kaç kare paylaşıyorum size ..



Kınadan sonra da kendimizi çorbacıda bulduk ... 
İYİ HAFTALAR DİLİYORUM SİZE



11 yorum:

  1. İkinize de maşallah, çok güzelsiniz. Allah bir yastıkta kocatsın, mutluluklar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİNNN! ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ÖPTÜM SENİ CANIM

      Sil
  2. Allah bir yastıkta kocatsın. Çok yakışmışsınız birbirinize. Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RAZI OLSUN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  3. Nesrin'cim "anneane ve anne "yaşanmışlığ çok yakınımda gördüm ve yaşadığım için yüreğim cız etti.Hayat bu güzel kızım hiçbirşey dört dörtlük , tam olmuyor.Hüzünlerle mutlu olmasını yaşayıp öğreniyoruz.Harika gelin ve damat olmuşsunuz kutluyor ve öpüyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu ablacım ,canım benim her zaman bir yanı eksik oluyor insanın . çok teşekkür ederim sımsıkı sarıldım ben sana .

      Sil
  4. Maşallah canım, Allah nazarlardan saklasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok saol canım adaşım:)

      Sil
  5. Yeni hayatın huzurlu ve mutlu geçsin. Güzel yüzleriniz hep gülsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİNN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)

      Sil
  6. Allah mutlulugunuzu daim etsin.Yüzünüzden gülümseme eksik olmasın.Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil