9 Mayıs 2013 Perşembe

size bu ayrıntıyı daha önce söylemiş miydim ?


MERHABA !
ŞURADA SAYILI GÜN KALDI ... TAM 9 GÜN SONRA EVLENİYORUM . ŞUAN HER ŞEY İSTEDİĞİM GİBİ GİDİYOR ŞANSLI BİR KIZIM SANIRIM . TABİ UFAK TEFEK ŞANSIZLIKLAR YAŞASAM DA ARTIK ONLARI GÖRMEMEZLİKTEN GELİYORUM . UFAK BİR ALERJİ GEÇİRİYORUM ELLERİM DE BOĞAZIMDA KÜÇÜK KIZARIKLIKLAR VAR .KREM SÜRÜYORUM AMA SANIRIM STRESTEN OLDU . BİR DE ACAİB BİR ŞEKİLDE KAŞINIYOR .

ASIL SÖYLEMEK İSTEDİĞİM ŞEY, 18 MAYIS OLAN BENİM DÜĞÜN TARİHİM AYNI ZAMANA ANNEM İLE BABAMINDA DÜĞÜN TARİHİYDİ... NE KADAR ANNECİĞİM ŞUAN HAYATTA OLMASA ONU ORADA ANMIŞ OLACAĞIZ.
ANNEMİN YOKLUĞUNU BU ZAMANDA DAHA ÇOK ARIYORUM . NE BİLEYİM HEP BİR TARAFIM EKSİK , GELİNLİĞİMLE MEZARA GİTMEYİ PLANLIYORUM BENİ ÖYLE GÖRSÜN DİYE TABİ NE KADAR İYİ BİR FİKİR BİLMİYORUM BU ARALAR BİRAZ HASASSIM .

BUĞDAY TANESİ , CANIM ABLAM BUGÜN GELİYOR HASRET SONA ERDİ. NE KADAR UZAKTA OLASA DA BANA O KADAR DESTEK ÇIKTI Kİ . SENİ ÇOK SEVİYORUM !

BU ARALAR ÇOK MUTLUYUM ÇÜNKÜ SEVDİKLERİM TEKER TEKER GELİYOR OHHH DAHA NE OLSUN :)

20 yorum:

  1. O zaman Aşk olsun diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne de güzel söyledin öyle aşk hep olsun :)

      Sil
  2. Canım benim gönlünden nasıl geçiyorsa öyle yap, her şey güzel olacak yanınızda olmayı çok istiyordum biliyorsun ama maalesef gelemiyorum. Gönlüm, bütün iyi dileklerim seninle, kocaman öpüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim olsun senin düşünmen yeter biz bayanlar olarak senin kulaklarını çınlatacağız haberin olsun :) buğdaya sımsıkı sarılacağım söz :)

      Sil
  3. Bir de buğdayıma sımsıkı sarıl bizim içinde:))

    YanıtlaSil
  4. Nesrincim akıl vermiş gibi olmasında, istersen bir kaç gün önce nişanlınla git, aynı gün senin için daha üzücü olabilir. Anneciğinde bu mutlu gününde senin daha fazla üzülmeni istemezdi herhalde canım... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başak ablacım , nişanlım da aynısını söylüyor sanırım öyle yapacağım . teşekkür ederim canım benim .

      Sil
  5. Sana sonsuz mutluluklar dilerim, herşey gönlünce olsun canım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Canım Rabbim hayırlısıyla tamamına erdirsin inşallah. Yuvanızdan sevgi,saygı,huzur ve bereket eksik olmasın sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derya ablacım canım çok teşekkür ederim bu güzel dileklerin için :) sevgiler

      Sil
  7. merhaba canım.seni o kadar çok iyi anlıyorum ki.bende kıymetlimin düğünümü görmesini çok istedim ama olmadı.bende gelinliğimle onu ziyaret etmeyi çok istedim.ve hep içimde kaldı.sanki beni öyle görse daha iyi olurdu gibime geliyor hep.düğün fotoğraflarımda her şey de eksik.oysa ona o günlerde ve şuan ne kadar ihtiyacım var bir bilsen....umarım herşey ama herşey gönlünce olur kuzum...kocaman öpüyorum.yanında olmayı çoooooooooook isterdim..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( ahh canım ne kadar haklısın ne kadar doru söyledin mekanları cennet olsun :( bende çok isterdim olamanı keşke umarım bir gün başka bir zaman karşılaşırız. bende çok öptüm seni tatlım sımsıkı sarıldımda :)

      Sil
  8. canım en sevdiğin renk nedir bu arada

    YanıtlaSil
  9. senin için hazırladığım bir sürprizim var..onun için.bu arada içime doğmuş gibi mor şeyler tercih etmiştim.sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim ne zahmet ettin mahçup oldum sımdı bu arada sana emaıl yazdım :)

      Sil
  10. Anneniz ile ilgili kısım beni çok duygulandırdı.Çok çok mutlu olun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum size , sevgiler

      Sil
  11. Canım, herşeyin en güzeli senin olsun, Allah sağlıklı mutlu bir birliktelik yaşamayı nasip etsin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil