14 Haziran 2013 Cuma

Bugün günlerden Annemin doğum günü ...

Ne zaman anne lafı duysam hep Candan Erçetin'in Annem şarkısı gelir...
Bugün yine mırıldanıyorum ,güne annem şarkısıyla başladım 
Hani eski zaman masalları anlatır 
Hüznümü huzura dolarsın 
Kaşım gözümden çok içim bir parçan 
Annem sen benim yanıma kalansın 
annem annem .....
Özlüyorum seni işte çok , bazen zaman keşke geri gelse diyorum sarılsam yine sana ...
Ölümü yakıştıramıyorum sana , bende kabullenmiyorum ki zaten hala bir tatildesin geri döneceksin gibi...
Bugün ellimde çiçekle mezarını süsleyeceğim , daha da güzelleştireceğim seni ...
Seni çok seviyorum , İyiki doğmuşsun ve iyi ki benim annemsin   ....
DEİNE KLEİNE MAUS ....
(küçük fare kızın )

6 yorum:

  1. off bizleri de çok duygulandırdınız :(
    resimi ilk görünce ne de güzel çıkmışsınız diye düşünmüştüm :(
    Allah rahmet eylesin.. Güzel anılarınızla onu anmaya devam edin bence.. Hepimiz için kaçınılmaz son.. Çok üzücü ve kabullenilemez olsa da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA ESİN , TEŞEKKÜR EDERİM BU GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN, GERÇEKTEN DE GÜZEL BİR RESİM SIMSIKI SARILIRKEN BİRBİRİMİZE. ALLAH SEVDİKLERİMİZDEN BİZİ AYIRMASIN .
      SEVGİLER

      Sil
  2. ama burnum sızladı küçük fare.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir fotoğraf. Allah rahmet eylesin canım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Mekanı cennet olsun,
    Nur içinde yatsın annen canım

    YanıtlaSil
  5. Canım benim, huzur içinde uyusun anneciğin mekanı cennet olsun. Allah sabır versin çok zor :(

    YanıtlaSil