30 Haziran 2013 Pazar

Düğün fotoğraflarım :) HAZIRLIK

MERHABA
UZUN BİR ARADAN SONRA YİNE BURALARDAYIM ... YAZILARINIZI HEP OKUYORDUM AMA YAZMAYA HİÇ FIRSATIM OLMAMIŞTI.
ELİME FOTOĞRAFLARIM GEÇTİ VE BENDE HEMEN PAYLAŞIYORUM SİZİNLE...
SAÇIMI CANIM HALAM YAPTI , MAKYAJIMI BİRİCİK ABLAM YAPTI İYİKİ DE O YAPTI SANIRSAM ŞU MEŞHUR PORSELEN MAKYAJINA  DAYANAMAZDIM :)
SEVGİLİ FOTOĞRAFÇIM, ARKADAŞIM  AYLİN ÇİFÇİ YDİ ,AYLİN'İ TANIDIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM O KADAR EĞLENCELİ ÇEKİMLER OLDU Kİ ...  BURDAN HERKESE TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM. İYİKİ VARSINIZ ;)

ŞİMDİ BAŞLAYALIM FOTOĞRAFLARRA....


ŞU MAKİNE DA TAM 1 SAAT OTURDUM VE YANDIM !! SORMAYIN O ZAMAN BİR TÜRLÜ GEÇMEDİ :)

MASA KARTLARIMIZ 


CANIM ABLAM :) BUĞDAY TANESİ


TAM 3 TANE TACIM VARDI . BİRİ ANNEANNEMİN KENDİ DÜĞÜNÜNDE TAKTIĞI , BİRİ TAŞLI DİĞERİ İSE FOTOĞRAFTAKİYDİ.
GELİNLİĞE EN UYGUN OLANINI SEÇTİK 

TAKMA TIRNAKSIZ OLUR MU HİÇ :)

MASA SÜSLERİMİZ :)



VEE ........GELİNLİĞİM :)


NİKAH ŞEKERLERİMİZ






 ÜNİVERSİTEDEN GELEN HOCAM ,GELİNLİĞİMİ BAĞLADI , TAAA UZAKLARDAN GELDİ :)
 GELİN ÇİÇEĞİM
 BEKARLARI YAZDIM VE HEPSİ SİLİNDİ HADİ BAKALIM DÜĞÜNLER AR ARDA OLACAK :)

 VE DUYGUSAL ANLAR CANIM BABAM SENİ ÇOK SEVİYORUM 
BENOOOOMMMMM :)

                                   
VE DÜLDÜLÜMÜZ:) HEP BİLİNDİK ARABALAR OLMASIN DEDİK . BU ARABAYI GÖRÜNCE BUDUR DEDİM!  ARABANIN SAHİBİ DE BENİ KIRMADI VE GELİN ARABAMIZ OLDU :)
DIŞ ÇEKİM FOTOĞRAFLARIM YAKINDA :)

26 yorum:

  1. Çok güzel gelin olmuşun Nesrin'cim gelinliğinde çok güzelmiş çok yakışmış. Her şeyin şık ve güzel. Dış çekim fotoları bekliyorum. mutluluklar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak ablacım çok ama çok teşekkür ederim sana :) en kısa zamanda paylaşacağım :)

      Sil
  2. Herşeyen önce çok ama çok mutlu diliyorum :) öyle güzel olmuşsunki.
    Tüm hazırlıkların masa kartlarından, gelin çiçeğine, gelinliğinden makyajına kadar harika olmuş her şey.
    Tekrar sonsuza dek çok mutlu olmanızı dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'cım bu güzel dileklerin için sana çok teşekkür ederim . sevgiler :)

      Sil
  3. canım, hep mutlu ol inşallah... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn!! çok saolasın canım :)

      Sil
  4. Ne güzel bir gelin olmuşsunuz.Mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ama çok teşekkür ederim:)
      sevgiler

      Sil
  5. çook mutlu olunn her detay harika ama en çok masa ayrıntılarını beğendim bi de araba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim. Ah arabam bende çok sevdim onu pembiş pembiş :)

      Sil
  6. Mutluluklar diliyorum :) Cok guzel gorunuyor her sey :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgli yasemen çok teşekkür ederim . gerçektende çok güzel oldu herşey :)

      Sil
  7. hersey masalsı

    ne güzel ne hos

    ama en guzelı de gelınımız:)
    hep böyle mutlu olsun dılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öykümmmm canım benim :)
      çok ama çok teşekkür ederim bu güzel sözlerin için çok öptüm seni

      Sil
  8. Harika fotoğraflar canım, çok güzel bir gelin olmuşsun sen. Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdacım çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  9. yaa ben fotograflarını çekmecede gördüm ve bizim nesrin de evlenecekti acaba o mu diye düşündümmm.
    aylinin torpilli gelinisinn!!!
    her fotografın ayrı güzeldi.
    Allah mes'ud etsin ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba syhncım :))
      evet evet o benimmm !! Aylin fotoğrafçım olduğu için çook mutluyum :)
      çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  10. süperrr, şahane bir gelin oldun sen, bir ömür boyu mutlu ol canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YORUMUNU DAHA YENİ GÜRDUM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMMM :)

      Sil
  11. Nesrin günaydın;
    Düğün fotoğrafları diye yeni bir yazı eklemişsin ama açılmıyor.Hem bloggerdan hem blglovinden baktım ikisinden de açamadım.Bi kontrol et istersen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba gamze , evet bir sıkıntı oldu yapamadım olamdı bende silmek zorunda kaldım fırsat bulamadım bir daha yüklemeye :)) tekrar yazacağım cnm teşekkür ederim haber verdiğin için

      Sil
  12. hersey o kadar tatlı
    o kadar masalsı ki
    ozellıkle de sen:)
    prensesler gıbı olmuşsun

    maşallah demek ıstıyorum bı de:)

    omur boyu mutluluklar dilemek:)



    opuyorum o tatlı yanaklarından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım benim çok ama çok teşekkür ediyorum ama ben sana :) bende çok çok öptüm seni

      Sil
  13. Düldüle bayıldııımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bendee !! çok saol Tolga'cım !

      Sil