22 Temmuz 2013 Pazartesi

çitlembiğim beni mimlemiş :)

Merhaba ,
yeni bir gün , yeni bir hafta ...
Bir kaç gün önce mimlenmiştim .Sağolsun  çitlembik uzun zamandır mimlenmediğim için beni mimlemiş :)
ve gelelim sorulara :)))

1) ben kimim?
Ben var ya ben , 
Daha 2 aylık evliyim :) Sessiz sakin gözükürüm ama hiç bakmayın o halime bazen deli dolu olabiliyorum . 


2) blogumun adı nereden geliyor?


Kelebekleri çok severim ...Bana da yakın arkadaşlarım hep ^nes^diye hitap eder bundan dolayı ness'in kelebekleri oldu 
3) blog açmaya nasıl karar verdin?

Ablam sayesinde , o uzun süredir blogg yazarı , bana orada bulduğu güzel arkadaşlıklardan bahsedince bende hemen bir bloggcu olmaya karar verdim

4) neden yaşam blogu?


Yaşadıklarımı size en iyi yansıtabileceğimden dolayı ....
5) kişiliğin?

çok iyi niyetli biriyimdir , hep kendimden ödün veririm farkında olurum kızarım kendime ama yine de yaparım :(

6) hoşlandıkların?

Gezmek ,görmek ...
Müzik, müziksiz bir hayat düşünemiyorum ...
7) hoşlanmadıkların?

Kendini çok öven insanlar ! Bırak da seni biz övelim !

8) en çok sevdiğin makyaj malzemesi?

Ruj ve rimel ....

9) çantanda olmazsa olmazın?

Telefonum , şarj aletim , rujum ...
10) en son okuduğun kitap?
Ayşe Kulin : Bora'nın kitabı 

Böyle güzel soruları cevaplamak beni çok eğlendirdi...
şimdi sıra sizde...

iyi haftalar ....

9 yorum:

  1. müziksiz bir hayat ben de düşünemiyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) syhancımm bu mimi sende yap :)

      Sil
  2. ahh ahhh şu kendini sürekli öven insanlar... hani bi de bunu ciddi ciddi yapanlar yani. katlanamıyorum. bir de sahip oldukları her şeyi abarta abarta sergileyenlere de çok kızıyorum. mimi yanıtladığın için de teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı düşünceleri seninle paylaşıyorum , ben asıl teşekkür ederim beni mimlediğin için öptüm

      Sil
  3. Sen var ya seenn , ne anasının gözüsün seeen :)
    Kelebeklerin uzun ömürlü olsun güzel insan.
    en kısa sürede yanıtlıyacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Tolgacım çok teşekkür ederim ...
      temem anlaştık en kısa zamanda yanıtlıcaksınn ona göre :))

      Sil
    2. kedi canını sevsinler senin :))

      Sil
  4. boranın kitabını henuz okuyamadım malesef
    bende kelebekleri cok severim:) mutlu bayramlar dilerim:)sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kendini çok öven insanlar bana da çok itici geliyor

    YanıtlaSil