9 Temmuz 2013 Salı

Daha neler!


Bir aya yakın akşamları iş çıkışı arkadaşımla yürüyüşe başladık , biraz fazla kilo almışım da ... :(
Sokakta yürürken ortalama 12 yaşında bir çocuk 8 yaşındaki bir çocuğun kafasına öyle sert vuruyor ki bakakaldık ! Tekme atıyor resmen dövüyor bende dayanamadım ve seslendim ne yapıyorsun diye, dayak yiyen çocuk bana sanane abla o benim abim ister döver ister sever dedi.
Biz şaşırdık kaldık bu nasıl bir cevaptır ! Nasıl bir mantık bilemedim...
Biz yolumuza devam ettik o çocuk da dayak yemeye devam etti....

13 yorum:

  1. Kafasına vura vura böyle oluyor sanırım, içler acısı ne diyeyim. böyle büyüyor bizim insanımızın çoğu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar da doğru dedin ...gerçekten çok acı !

      Sil
  2. Öğrenilmiş çaresizlik işte, dayak yemekten normal olduğuna inanmış demek ki! Yazık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle doğrdu diyorsun sevdacım

      Sil
  3. şiddet normalleşiyor bazı durumlarda maalesef... öyle bakılıyor çünkü şiddet heryerde...

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. kuzucumm teşekkür ederim en kısa zamanda cvplıcam

      Sil
  5. ne kötü ya, şiddet dayak yaşam biçimi haline geldi çok yazık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yazık hemde ... cok üzücü ne yapacağını bilemiyor insan

      Sil
  6. Kim bilir ne halde büyüyen kaç bin tane böyle çocuk var..

    YanıtlaSil
  7. kim bilir ...neden diye sormak geliyor içimden ...

    YanıtlaSil