8 Temmuz 2013 Pazartesi

Düğün fotoğraflarımız - Dışarda Çekim


 ........Ve en güzel fotoğraflarım 
Aylin Çifçi, ellerine emeğine sağlık. O kadar rahattık ki onun yanında , çok eğlendim ben bu fotoğraf çekiminde...İyi ki tanıdık onu ...
Tanımadığımız insanlar bizi fotoğraf çektiler , iyi dileklerini söylediler.Çok güzeldi çok!
İki mekan beğendik , biri deniz kenarında bir diğeri de Marmaris 'in eski sokaklarında ...
Bizde Marmaris'in eski sokaklarını tercih ettik.
o kadar çok fotoğrafım var ki aralarından bir kaç tane seçtim :)
 Fotoğraflarım sizlerle...














































24 yorum:

  1. Gerçekten de en güzel fotoğrafları sona saklamışsın :)Marmaris'in eski sokaklarını tercih etmekle de çok yerinde bir karar vermişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze'cim çok teşekkür ediyorum , gerçekten de sanırım doğru bir yer seçtik.
      sevgiler

      Sil
  2. ne kadar hoş fotoğraflar böyle, maşallah size... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok çok teşekkür ederimm

      Sil
  3. Çok güzel resimleriniz ve siz Nesrincim. Eski evler, kapılar hepsi ayrı bir dekor vermiş resimlerinize...Eldivenleri de gelinlere çok yakıştırıyorum,ellerinde çok şık durmuş. Ömür boyu sağlıklı ve mutluluk dolu günler dilerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak ablacım çok ama çok teşekkür ederim, evet o eldivenler hatıra olsun diye nikah şahidime verdim :))
      sevgiler :)

      Sil
  4. çok güzel fotoğraflar çok şekersin mekan nostaljik bir hava vermiş ... :) muglanın her ilçesi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle gerçekten şanslıyım böyle güzel bir yerde yaşadığım için.
      çok teşekkür ederim

      Sil
  5. Marmaris'in sokaklarına oldum olası bayılırım. Mekan böyle güzel bir çiftle renklenince daha bir hoş olmuş.
    Bir ömür boyu mutluluklar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim güzel sözler için çok teşekkür ederim . Gerçekten de herşeyçok güzel oldu sevgiler

      Sil
  6. Siz güzel olunca görüntülerde güzel olmuş. Ömür boyu mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Nesrin çok güzel bir gelin olmuşsun Allah ikinizi birbirinizden hiç ayırmasın gerçekten çok güzel görünüyorsunuz.
    Seçtiğin mekanlar harika, valla duygulandım şimdi fotoğraflarınıza bakarken. Yüzün hep böyle gülsün inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım benim yazını okuyunca bende çok duygulandım bak şimdik :) Çok teşekkür ederim bu güzel sözlerin için . sımsıkı sarıldım sana ...

      Sil
  8. Anaaaaaam ben daha yeni görüyorum bunları!!! Maşallah ne kadar güzel bir çift olmuşsunuz siz öyle! :) Allah bir yastıkta kocatsın canım, ne kadar da hoş bir gelinliğin varmış, resimler gerçekten çok hoş, o araba neeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OYYY tatlım benim çok teşekkür ederim ben şimdik sana :) O araba şahaneydi gerçekten .:)
      canımsın çok öptüm seni

      Sil
  9. Allah mutluluğunuzu daim etsin canım...

    YanıtlaSil
  10. merhaba canım.çok çok güzel olmuşsun...harika olmuşsun..rabbim mutluluğunu daim etsin.fotoğraflara bayıldım...tek kelimeyle muhteşem olmuş....kocaman öptümmmmmmmmmmmm.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok ama çok teşekkür ederim ne çok sevidim o güzel sözlere:)
      bende çok ama çok öptüm seni tatlımmmmm

      Sil
  11. ama ben yorum yapmıştım bu yazıya :(
    neyse kısaca tebrik edeyim.
    önceki yorumum uzundu ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba seyhancım bana yaptığın ilk yorumdu bu hazırlık aşamasındaki ondan mı bahsediyorsun tatlım :)
      çok ama çok teşekkür ediyorummm :))

      Sil
  12. Çok çok tebrik ederim, bayıldım gelinliğine detaylara ve tabii fotoğraflara :) Aylin Çifçi'yi ben de uzun zamandır takip ediyorum, gerçekten işinin ehli.
    Bir ömür mutluluklar dilerim, huzurla, aşkla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MİSS ELİANE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BU GÜZEL SÖZLER İÇİN :)
      GERÇEKTEN DE ÇOK ŞANSLIYIM AYLİNİ O ZAMAN BOŞ BİR GÜNÜ OLDUĞU İÇİN...

      Sil