7 Temmuz 2013 Pazar

Düğünümüz +Nikah

Merhabalar !
Bu yazımda düğün mekanım ve nikahım dan bahsetmek istiyorum , düğün mekanını açık alan da yapmak istedik . Gerçekten o kadar heyecanlı bir ortam ki , mutluluktan havalara uçuyordum zaten :)



Giriş şarkısını ne olcağını bir türlü karar verememiştik :) En sonunda aklıma Burcu Güneş'in Biz aşkı meleklerden çaldık oldu :)



Masamızın dekoru da canım ablam ve halalarıma ait . Gerçekten çok güzeldi . Özellikle damat ve gelin şişe dekoru :)




Ahh bu nikah memuru !!! Ne tripli bir adamdı size anlatamam.... Oturcak yer ayarlanmadığı için trip atmış, sonra tam nikah kıyıldığında eşimin adını söyleyeceğine babasının adını okudu!!! Bende hemen düzeltirdim , orada baya bir bozuldu zaten , nikah şahidiminde adını yanlış söyledi. Daha ne olsun değil mi ?


Düğün pastamız :)


Ve gelin çiçeği atma merasimi :) Hep inanırım ben bu uğura geçen yıl ben yakalamıştım :) Canım reyhan ablam tuttu umarım ona çooook uğur getirir ve bu sene onun mürvetini görürüz.
Yanımda olan herkese , gelemeyip telefonla arayan herkese çok ama çok teşekkür ederim .
Not: En güzel fotoğraflar sona saklandı diğer yazımda :)
MUTLU HAFTALAR 

17 yorum:

  1. Her şeyin çok şık ve zarif, giriş şarkında çok güzel...Nikah memuruda bir alemmiş Nesrinim o sizden çok heyecanlanmış demek ki şaşırıp durmuş :) Sonsuza dek mutluluklar canımcım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak ablacım çok teşekkür ederim.Nikah memuru ah ki ah ona !herhalde dediğin gibi oldu :) sevgiler

      Sil
  2. Allah bir ömür boyu mutlu etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin!! çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuşsun. Allah bir ömür boyu mutluluk nasip etsin.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba tuğçe bu güzel sözlerin için sana çok ama çok teşekkür ediyorum

      Sil
  4. Allah bir omur boyu mesut etsin insallah, cok guzel olmus her sey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Esin çok teşekkür ederim . Çok mutlu oldum bu güzel sözler için :)

      Sil
  5. Bir ömür boyu kocaman mutluluklar sizinle olsun canım.
    Maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın çok teşekkür ederimmm!! öptüm çok

      Sil
  6. Yüzündeki tebessümün hep daim olsun cancan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can can :))) ne de güzel söz oldu o öyle . Çok saolasınn !!

      Sil
  7. Her şey çok güzel görünüyor.Masa süslemeniz, pastanız ve tabi başta sen...Ömür boyu mutlu olun, sevgi ve saygı yuvanızdan hiç eksilmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin!!! gamzecim çok ama çok teşekkür ederim çok güzel sözler bunlar . Sevgiler

      Sil
  8. Mutluluklar canım, herşeyharika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fadiş ablacım çok saoll öptüm ben seni çok

      Sil
  9. allah mesut etsin bir ömür boyu mutluluklar

    YanıtlaSil