25 Aralık 2013 Çarşamba

Noel yemeği :)

Küçüklüğümüzden beri  her yıl noel yemeği yaparız. Ailecek bir arada olduğumuz bir gün olur. Hediyeler çam ağacının altına koyulur , Andre Ruie şarkıları dinlenir ve yemekten sonra hediyeler verilir. Annem öldükten sonra biz bu etkinliği hiç bir zaman tam anlamıyla yapmadık .Bu yıl aileyi ben topladım bir araya ...
Şarkılar çalındı söylendi hediyeler verildi , yemekler yenildi çok güzel bir akşam oldu .
Canım anneme de uğradık , canım annem sensiz her şey eksik ...Çok özlüyorum
 
 
 
 
 
Pala bıyıklı kocam :)
 



                                                                    Noel anne ben :)
 



                                                              Noel soframız :)

6 yorum:

  1. Annen de sizi izleyerek mutlu olmuştur emin ol...

    YanıtlaSil
  2. Annen de aranızdaydı bence.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim , eminim görmüştür ...öpüyorum seni !

    YanıtlaSil
  4. Pala bıyık kocana çok yakışmış. Sana da noel annelik yakışmış. Sofran da çok güzel, aileyi toparlamanda. Annen yokluğuna bu kadar üzülmeni istermiydi acaba, yoksa neşe ile yoluna devam etmenden daha mı mutlu olurdu? Cevap sende.
    Sağlıklı, mutlu, huzurlu yeni yıl geçirmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar da güzel söylediniz, cevap bende gerçekten de ... Sanırım mutlu olup yoluma devam etmek en güzli :)
    Çok teşekkür ederim bu güzel sözleri için, iyi yıllar diliyorum ...

    YanıtlaSil
  6. fotolar hoş ama yazdıkların daa hoş.
    :)

    YanıtlaSil