29 Ocak 2014 Çarşamba

Ankara - Tatil- 3

Bu yazımda Ankara 'da geçirdiğim 2 güncük zamanımdan bahsedeceğim .
Pazartesi günü Anıtkabir kapalı olduğundan orayı göremeden gittik  :(  hava çok soğuktu , kat kat giyindik de gezdik. Ama sevgili Ankaralılar bana kızmayın ama ben pek sevemedim orayı  böyle hava çok boğuk , karışık bir trafiği var. Belki kışın gittiğim için öyle düşünmüş de olabilirim tabiki 2 günde ne anlayabilirim ki Ankara' dan ..
Çok güzel bir buluşma yaptık Bilge ve annesine aylar önceden haber vermiştim geleceğimi .İyiki de buluştum . O kadar tatlı ki anne kız hiç sıkılmadan saatlerce muhabbet ettik . Bilge tam bir şeker , Gökhan'la Bilge çok iyi anlaştılar ... Bilge o gece onlara gitmeyeceğimiz içinde çok üzüldü :(
Bir daha ki sefere daha uzun zaman geçireceğimize eminim . Zaten yazın buraya gelme planları varmış .


Gökhan'ında yeni bir kankası oldu :)
Ankara'da çok sevdiğim bir tanıdığıma daha uğradım , bebişi olmuş adı Ege . Çok tatlı ve sakin bir bebek , sadece çok az uyuyormuş :( 
Kısa  olan Ankara maceramda burada sona erdi :)
Bir daha gittiğimde daha uzun kalacağım ve görüşme fırsatı bulamadığım blog arkadaşlarımla da daha çok zaman ayıracağım söz veriyorum :)
Sağlıkcakla kalın  :)

6 yorum:

  1. Ankara kışın gidilesi bri yer değil gibi sanki, senin yazından bu ana fikri çıkardım ben :) Ankaralılar sopalamasın şimdi beni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yazın gidilecek bir yer sanırsam orası :) sanırsam ikimizi de sopalıcaklar :) Ankara ankara güzel ankara :P

      Sil
  2. Ben ben ben :) bir dahaki sefere ayarlayalim bize misafir olun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek hemdeeeee :) Askerimizin asker bitmesini dört bin gözle bekliyorummm ki geleyim bir daha :)))

      Sil
  3. Ankara yı ben de sevememıstım belkı ılk kez gıttıgımde soğuk puslu bı hava oluşu da bu duyguyu yarattı bılemıyorum
    ama
    ege ye bayıldım
    yerım onu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'nın şeker Ege 'si :)

      Sil