26 Ocak 2014 Pazar

Asker ziyareti - Tatil 2

 
Uşakt'tan ayrıldıktan sonra Ankara'ya yol aldık , Eşimin kardeşi Ankara Polatlı' da askerliğini yapıyor onu da görmeden olmaz değil mi ??
Ankara'ya giderken yol üstünde Dumlupınar Şehitliği tabelasını görünce orayı da görmeden geçmeyelim dedik. Gidilmesi gereken , İnsanı çok etkileyen bir yer...
 
 


 
 
 
 
 
26 Ağustos 1922 Afyonkarahisar Dumlupınar Meydan Muharebesi ve onun son devresi olan 30 Ağustos Muharebesi Türk tarihinin en önemli bir dönüm noktasını teşkil eder. Hiç şüphe etmemelidir ki yeni Türk Devletinin ve genç Türk Cumhuriyetinin temeli burada sağlamlaştırıldı. Ebedi hayatı burada taçlandırıldı. Bu sahada akan Türk kanları bu semada uçan Şehit ruhları Devlet ve Cumhuriyetimizin ebedi koruyucularıdır. Bu büyük Meydan Savaşında Şehit düşen evlatlarımızı rahmetle minnet ve şükranla anıyorum.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk"

 

 
 
 

Ve bizim ASKER'imiz  Okhan  sürpriz yaptık biz ona :) Geldiğimizden haberi yoktu .Sarmalar , börekler yapıp götürdük ona . Meğerse orada yemekleri ısıtacak yerler varmış daha çok yemekler götürebilirmişiz ...Artık bir dahaki sefere  :)
 
                                               

6 yorum:

  1. Ah askerlik, hayırlı teskereler olsun inşallah ...
    Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş.!! Ama keyfi çok yerinde eskisi gibi zorluk çekmıiyorlarmiş :)

      Sil
  2. askeri sevindirmek iyidir.
    Yoktum uzun zamandır buralarda. çok özledim blog yazmayı ve okumayı.
    kartını ihmal ettim. en kısa sürede göndereceğim, evden çıkacak ilk postayla.
    ben de bir teşekkür mesajın var canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba , hiç sorun değil yoğunluktan gecikmeler oluyor zaten biliyorsun :) özletmiştin kendini zaten ...
      öpüyorum çok

      Sil
  3. Hayırlı teskereler dılerım:)

    gururla yaşanan özlemle dolu donemler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öykücüm kesinlikle öyle ... teşekkür ederim sana

      Sil