25 Ocak 2014 Cumartesi

Selammmm !! Tatil- 1

Merhabalar !
Uzun bir aradan sonra yine buralardayım şu tatil ne de çabuk bitti yahu :)
İlk iki gün Uşak'ta idik . Üniversite tanıştığım yakın arkadaşımda geçirdik.
Uşak'ın meşhur Ulubey kanyonları var , kısa bir bilgi;
Ulubey Kanyonu, Uşak ilinin Ulubey ilçesi sınırları içerisinde bulunan kanyon. ABD'nin Arizona Eyaleti sınırları içerisinde bulunan Büyük Kanyon'dan sonra dünyanın en büyük 2. kanyonudur. Bugüne kadar bilinmeyen kanyon, Ulubey Çayı ve Banaz Çayı boyunca devam eden bir ana kanyon ile buna bağlanan onlarca büyük yan kanyonlardan oluşur. Ulubey çayı, bütün kanyonu adeta saklı bir cennete çevirmiştir.


Hava şansımız çok çok iyiydi .Şimdilik benden bu kadar :)
Kendinize iyi bakın canlar :)

4 yorum:

  1. Büyük kanyondan sonra ikinci sırada gelen bir kanyonumuz var ben bilmiyordum mesela...
    Ya Ankara'ya da gelmissuniz ama ben instagrandan anca gideceginiz gun gördüm sonra da birsey diyemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyleymiş bende üniversitedeyken öğrendim. okulumun hemen yanındaydı :)
      evet canım ya çok kısa kaldığımız için sadece bilge ve annesi ile buluşabildim ona da çok önceden sözüm vardı :)2 güncük olduğundan bende seslenmedim sana hamile kadıncağızı yormayalım diye düşündüm :)
      umarım bir daha ki sefere geldiğimde hem oğuzalp ile birlikte görürüm sizi :)

      Sil
  2. Bak o süper olur, artik bir kere daha yolunuz düşecek mecburen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt canım benim o zaman inş görüşeceğiz :)

      Sil