12 Şubat 2014 Çarşamba

Ben geldim !

Merhaba ,
Ben geldim !! 1 haftacık Almanya maceram da sona erdi.Anneannem ve dedemle çok keyifli bir hafta geçirdik şansıma havada soğuk değildi ...
Sanırım artık dedemin yaşlandığını kabul etmeliyim o dinamik adam 2 yıl önce bisiklet turları , yürüş yaptığım adam yok karşımda. Dizleri ağrıyan bir yere gittiğimizde ağrısından sık sık mola veren biri vardı karşımda...Bize çok fazla eşlik edemedi , gelmek istemedi... O 85 yaşında kabul etmem  lazım .İnsan korkuyor ya onlara bir şey olursa diye. 
Canım anneannem ,evde oturduğumuz her saat ,seni bir yere gezdiremedik, canın sıkılıyor mu diye sordu durdu. Ben onları görmeye gitmiştim ki zaten gezmeye değil...
Veda çok zor oldu ... Bol bol ağladık , Türkiye 'ye döndüğümde telefonlaştık ağladık .
Her akşam çocuk gibi yattım kucagına saçımı okşayarak uyuturdu beni Annem gibi...
Annemden tek kalan şey ablam ve Anneannem , onunda tek torunlarıyız .
Yazın yine birlikteyiz zaten bundan dolayı mutluyum :)
Dedecim ve Dieter


Meine süsse omi - Anneannem 

.... ve Almanya 'nın sokakları :)

10 yorum:

  1. Kabullenmek zor olsa da mecburuz, böyle yaslaniyorlar iste :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ya Nesrin'cim yaşlanıp duruyoruz işte :)

      Sil
  2. Oma'na benziyorsun. Total süß

    YanıtlaSil
  3. oooooo mısler ulkesınden gelmsınız ne guzel..nasıl temız duzenlı ınsana saygı var degıl mı:(

    YanıtlaSil
  4. Evet gerçekten de öyleler :) Seviyorum Almanya'yı :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir duygu insanın sevdikleriyle beraber olması :)
    Sevgiler canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim , gerçekten de güzel ve ayrılması da bir o kadar zor. kendine iyi bak :)

      Sil