24 Şubat 2014 Pazartesi

Dolandırıcalar ...

Merhaba

Bugün enteresan bir olay yaşadık iş yerinde ...
İş yerine orta yaşlarda bir adam geldi , doğru babamın yanında gitti ve uzun zamandan beri tanışıyorlarmış gibi sohbet etmeye başladı.. ve daha sonra  .........
* 1 ay öncesinde oğlumla gelmiştim kanser hastası , siz bana yardım edeceğinizi söylemiştiniz. 
Babam : Emin misiniz ? ben sizi daha önce hiç görmedim 
* Nasıl hatırlamazsınız ben çok iyi hatırlıyorum sizi , söz vermiştiniz .Lütfen sözünüzü tutun vs  ...
Babam : Ben yardım etseydim hemen o zaman yardım ederdim sanırım bir karışıklık oldu , siz kime bakmıştınız ?
* İş yerinin sahibine
Babam ( sahibi olmasına rağmen ) : Ben burada elemanım , iş yeri sahibi yardımlarını zaten gerekli yerlere yapıyor 
* Hay allah , demek öyle diyip gidiyor.
Eğer babam gerçekten adamın dediğine inansaydı resmen ufak çaplı bir dolandırıcılığa maruz kalacaktı . Birde o kadar emin konuşuyor ki insan kendinden şüphe duyacak ya ! 
Pes doğrusu !


                                                                           *****

17 yorum:

  1. Yazık ya maalesef insanların merhamet duygularını bu şekilde kullanıyorlar gerçekten üzücü insan bu sefer gerçekten hasta olanlara da inanmakta güçlük çekiyor. Biz de sokakta yürürken kadın çocuğu dileniyordu sonra bir baktık iki saat sonra yolumuzun üstünden taksiye bindiler şaşırdık günahını almayayım belki hastadır bir şey olmuştur kim bilir belki de o gün çok para kazandı eve taksiyle gitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle yardımı olan insana yardım etmez hale geldik , bizden daha iyi şartlarda yaşıyor o insanlar ....

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Bu zamanda dikkatli olmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet , gerçekten de öyle . teşekkürler

      Sil
  3. Malesef her yerde var bu insanlar.
    Sanki herkese yardım etmek zorundasın bir de bu yaklaşımı anlamıyorum. Bazen yardım topluyorlar 10 lira 20 lira ne ki diyorlar. Madem ne ki sen niye topluyorsun... güvenilir mi değil mi bilmeden ben niye paramı dolandırıcı insanlara kaptirayim.
    Bunların yüzünden insan kimseye guvenemiyor ya ona sinir oluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin'im az yardım yapıyorsun diye fırça da atıyorlar bize :)
      yardıma ihtiyacı olana yardım edemez hale geldik

      Sil
  4. yuh bunuda mı yapıyolarmış!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa daha neler göreceğiz bakalım :)

      Sil
  5. çok geçmiş olsun canım benim.insanlar artık kul hakkı ,ahlak,merhamet duygularından yoksun bencil bir hayata doğru kayıyor maalesef sizde bu tip bir kişiyle karşılaşmışsınız .rabbim bir daha yaşatmasın sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inş! gerçekten de öyle ... çok teşekkür ederim. öptüm çok

      Sil
  6. Bir gün oğlu gerçekten kanser olacak (tabii oğlu varsa) anlayacak gerçek çaresizlik ne demekmiş...Bu harcadığı zaman ve dil dökmeleri çalışarak değerlendirse fazlasıyla ve helalinden kazanacak belki.

    Geçmiş olsun Nesrin' cim. Umarım bir daha olmaz :)

    Sevgilere...

    YanıtlaSil
  7. Valla bu devirde çok dikkatli olmak lazım, dolandırıcılar her yolu deniyorlar :( geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın , kesinlikle öyle teşekkür ederim

      Sil
  8. Bizim orada var bitane.
    her gün geliyor , marketin karşısında ki çöpü karıştırıyor. dilenme filan yok.
    bigün bi baktım bişey bekliyor , birde ne göreyim , atladı taksiye gitti.
    sonra farkettim ki her gün aynı saatte taksiyle gidiyor evine.
    sonradan aklıma geldi , bende vermiştim bir şeyler. beni bile kandırdıysa..
    ama çok girişimci bir dilenciydi. bikaç sefer başında dikildim , gelip para vermek isteyenleri geri yolladım durumu anlatıp. sonra baktım ki ben ne desem boş , millet yine vicdanının sesini dinleyip gidip veriyor parayı. tipik türk aklı ; "Allah niyetimizi biliyor.."
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hay allahım ya ! söylenecek pek bir söz yok insanlar tuhaf , artık nereden para yürütcem diye bakıyorlar ..

      Sil
  9. şaka mı bunlar ya, ne insanlar var

    YanıtlaSil