27 Mart 2014 Perşembe

Köyeceğiz kaçamağı :)

Eşimle izinlerimiz artık cumartesiye alındı.Pazar günleri çalışıyoruz .Pazarları zaten biraz durgun oluyor iş olmayınca da ben biraz sıkılıyorum :)
Biz de bu izinli günümüz de bir Köyceğiz kaçamağı yaptık. Eşimin ailesi köyeceğiz 'de yaşıyorlar. Köyceğiz'in Alabalık'ı meşhurdur. Balık Çiftliğinden canlı olarak satın alıyorsunuz alabalıkları. Bende ilk defa balık çiftliğine gitmiş oldum :)

Satın alınacak balıkları ayrı yerlere koyuyorlar.






Bizim lezzetli balıklarımız :) dışarıda odun ateşinde yaptık balıklarımızı :)
Birde bizim keçilerimiz oldu :) Daha 2 günlükkler




Sanırım babasına çekmiş :) siyahlı beyazlı .


Ben onları okşadıkça onlar annesinin yanına gidip emmeye başladılar.Çok tatlılar :)

veeee Bizimkiler kayınpederim ve kayınvalidem :) Onlar bir taneler saolsun bana yelek örmüş :) Rengini kayınpederim seçmiş :) 

Ben den bu haftalık bu kadar :)
Sevgili Bilge ve annesi beni arayıp hiç yazmıyorsunuz özledik sizi dedi :) İş yoğunluktan blogumaza çok giremez olduk :( 
Kendinize iyi bakın :)












9 yorum:

  1. Ne güzel bir kaçamak olmuş:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) gzel oldu valla

      Sil
  2. O balıklar ne lezzetli olmuştur. Güzel bir gün olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de çok lezzetli oldu :) teşekkür ediyorummmm

      Sil
  3. Söz dinleyen güzellik:)) keyfiniz daim olsun, öpüyorum kocaman:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Dinlerim ben senin sözünü :) öptüm çok

      Sil
  4. Ben de yedim ve çok güzeldi balıklar ...

    YanıtlaSil
  5. amman allahım balık gordum sandım *-*

    YanıtlaSil