22 Mart 2014 Cumartesi

Mimlendim :)

3 Soru - Çalıkuşu Mimi

Sevgili AHU KADER beni mimlemiş. Uzun zamandır mim cevaplamıyordum . Çok teşekkür ediyorum

Bakalımmm neler varmışşş :)

3 Soru Mimi

1.) Neden 'blog adın' ?
Ness'in Kelebekleri
Adım , Nesrin ve yakın arkadaşlarım bana Ness diye seslenirler. Kelebekleri de çok severim ,
bundan dolayı Ness'in kelebekleri diye bir blog ismi koydum :)

2.) Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
     Nasıl yaşarsan karşılığını öyle alırsın . Kötülük yaparsan karşılığında kötülük yaşarsın . Sevgi ile yaklaşırsan hayatında iyi şeyler yaşarsın :)

3.) Kendimle ilgili 3'ü doğru 4 şey nedir?
- Boynumun tam ortasında bir ben'e sahibim.
- Koç burcuyum
- Muzu severim
- Gülmeyi hiç sevmem  :(  somurtagım ben :))
Çalıkuşu Mimi

Hayattaki ilk hatıralarınızı yazmaya çalışın. Bakalım neler bulacaksınız?
İlk gelen şey Annemle olan anılarım . Annemle , ablamla  yaptığımız eğlenceli danslar , küçükken ben doktor olurdum annemi tedavi ederim . Oyun hamurlarıyla yemekler yapıp zorla bana puan vermesini isterdım :)
Ablamın ok sevdiği oyuncak bebeğini doktorculuk oynayacağım diye bebeğin gözüne damla yapıyorum diye su dökerdim sonucunda bebeğin gözünü bozdum :)

ŞİMDİ SIRA SİZDE 
syhn , laf salatası (vakit bulursa ) , gırla fikir , denizyıldızı

Kendinize iyi bakınnn :)







2 yorum:

  1. hımm demek mimlendik :) teşekkürler mim için.

    yalnız, kendinle ilgili 4 seyden dogru olmayan hangisi?

    YanıtlaSil
  2. canım benim, aynı sorularmış, o zaman seni de postuma ekliyorum mim gönderen olarak :)

    YanıtlaSil