27 Nisan 2014 Pazar

Bu aralar insanları çok ihmal ediyorum

Selam !
Sezon başladı ben işe yoğunlaştım ve etrafımdaki insanları resmen ihmal ettim . Bir hafta 8 de bir hafta da 6 da işten çıkıyorum .Eve gider gitmez yemek vs derken saat geç oluyor .Blogda görüştüğüm bir kaç kişi var  saat geç oluyor diye aramıyorum . Gün içinde işe kaptırıyorum . Görüştüğüm bir kaç arkadaşım var sözde birbirimize oturmaya gideceğiz yok efendim onu bile yapamıyorum. Kendimi yorgun hissediyorum. Acilen kendimi toparlamam lazım.

6 yorum:

  1. En güzel çağların yoğun çalışmayla geçiyor. Yaşamayada zaman ayırmaya çalış. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar da doğru dedin ... Kendimiz için bir şeyler yapmak gerek
      sevgiler :)

      Sil
  2. günler uzuyor, daha çok sığdırman dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
  3. doğru diyorsun , Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil