8 Nisan 2014 Salı

Doğum günü Süprizi :)

4 Nisan da doğum günümdü. Bu yıl eşimden uzak geçirdim. Güral Porselenin 03-06 nisan arası bayi toplantısı vardır. Bizde aile şirketi olduğumuzdan ablam ve babamla gittik . Koçişleri işte bıraktık :)

Eşim , satış danışmanıyla görüşüp bana doğum günü süprizi ayarlamış.
Doğum günümün olduğun gün de Zara'nın konseri vardı. Konser öncesinde bizi sahne çağırıp pasta kestirdiler.  Aynı günde 4 kişinin doğum günü ve 2 kişininde evlilik yıldönümü olduğu ortaya çıktı  :)
Gerçekten çok güzel bir anı oldu benim için :)
Bizi sahneye çağırdıklarında sahne ışıkları insanın gözünü alıyor , her yer bembeyaz sadece yanımdaki insanları görebildim :(
Şarkıcıların gerçekten işi zor çünkü her yer bembeyaz :))

       Biricik eşim , canım ailem iyiki varsınız , Hayatımda olduğunuz için çok çok mutluyum :)








16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. canımcım çok teşekkürler :)) öptüm

      Sil
  2. Sevdiklerinle birlikte nice güzel yıllara:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooooooooook teşekkür ederimmmm

      Sil
  3. Doğum günün kutlu olsun. Ne düşünceli kocan var. Aferin ona. Seni mutlu etmiş...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi çok teşekkür ederim şanslıyım ben :)

      Sil
  4. SÜPERRRRRR... MUTLU YILLAR CANIM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmmmmmmmmmm canımcımmmm :))))))))

      Sil
  5. Nesrin geçte olsa mutlu seneler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ediyorummm

      Sil
  6. mutlu huzurlu bir yaş diliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ediyorummm :))

      Sil