18 Nisan 2014 Cuma

Evin Kapısını Açık unutursak ....

Evet biz bu deli olayı yaptık . Evin kapısını açık unutup işe gitmişiz. Sabah ne kadar uykulu bir şeklimiz varmış ki böyle bir şey yapmışız.
Ailecek akşam yemeğe çıktık . Eşim beni evin önünde bıraktı markete uğrayıp geleceğiniz söyledi. Bende tıpış tıpış eve gidiyorum dış kapıyı açıyorum evin anahtarını bulup kapıyı açmaya kalkışınca kapının açık olduğunu fark ettim.Hemen kendimi dışarıya attım ...
Eşimi arıyorum telefonu benim çantamda,panik oldum ablamı aradım onlarda iki sokak arkamızda oturuyor. Hemen geldiler eniştem aldı sopayı bende arkasından başka bir sopayla eve giriyoruz ... Eşim de gelmiş oda arkamızdan geliyor.
Allah'tan hiç bir şeyimize bir şey olmamış.Çok korktum ! Birde şu aralar hırsızlar bizim oralarda bol bol gezinmekte. Bizde resmen gel çal eşyamı demişiz .
Şimdi ise kapıyı kilitlemeden ayrılmıyoruz :)

Kendinize iyi bakın kapınızı kontrol etmeyi de unutmayın emi :)

16 yorum:

  1. Benim kapının dışında anahtar unutmuşluğum var:)) yaa güzelim olur böyle şeyler ama sizi biran eve girerken sopalarla falan hayal ettim:)) öpüyorum çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sorma çok komiktik :)) bende çok öptümm tatlım

      Sil
  2. Bir yandan komik bir yandan da korktucu. Insan ister istemez panik oluyor. Hadi atlatmissiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle... başımıza bir şey gelmeden atlatmış olduk :)

      Sil
  3. tamda gününde yazmışsın bu yazıyı :)) zira bugün bende kapıyı çekip çıkmışım ve anahtarlarım kapının arkasında kalmış :)) deli gibi akşama çilingir nasıl bulurum sorusuyla başbaşayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde başıma geldi öyle bir şey . Kredi kartı ile nasıl açabilceğimizi tanıdık bir çilinigirmiz göstermişdi.
      şimdiden kolay gelsin :((

      Sil
  4. Biz de bir kere yapmıştık, hem de sonuna kadar açıktı :-)

    Bir kere de tatil dönüşü İkea'ya uğmıştık, birşeyler yeriz hem de dolaşırız diye, yarım saat sonra bizim plakayı anons ettiler. Arabayı anahtar kontağın üzerinse ve motor çalışır olarak bırakmışız!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman allah'ım o daha da kötü iyi biri arabayı alıp götürmemiş ..
      çok geçmiş olsun :)

      Sil
    2. Düşünen olduysa da kamera şakası falan diyerek uzak durmuş her halde :-)

      Sil
    3. :)) bencede öyle sanmış olabilirler :)

      Sil
  5. Geçmiş olsun Nesrin' cim. Allah sizi korumuş. Her ne kadar kimileri mala gelsin, cana gelmesin dese de, kimileri de mal canın yongasıdır diyor.
    Biz yine de dikkatli olalım. Hiç birine zeval gelmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dikkatli olmak lazım . Cana bir şey olmasında mal yine bir şekil kazanılıp elde ediliyor. :)

      Sil
  6. ben hep anahtarı içeride unutuyorum bu sayılır mı? :D

    YanıtlaSil
  7. Bir kere kapida anahtar unuttuk, o klasik de gecenlerde esimi ugurladiktan sonra kapiyi kapatmamisim. Dusunsene ben içeride uyuyorum. Annem de vardi allahtan da Basima gelebileceklerin arasinda hirsiz en basiti... simdi kilitledim mi diye iyice kontrol ediyorum paranoyak oldum.
    Gerci önceden de oyleydim olacağı olunca kaçış yok demek ki.

    YanıtlaSil
  8. allah korumuş canım,mail adresini göremedim seninle bişey konuşmam lazım benimle iletişime geçebilir misin

    YanıtlaSil
  9. tabiki hemencik mail atıyorum :)

    YanıtlaSil