13 Nisan 2014 Pazar

Fotoğraflar ...

Bu yazımda otelden biraz fotoğraf paylaşmak istedim.
Otel 200,00 m2 arazi alana kurulmuştur.Odalara golf arabalarıyla götürülüyorsunuz :)





Bir kaç aile gitmek isterseniz villa kiralayabiliyorsunuz . Size özel havuzu bulunmakta. İçeriyi göremedik bende dışından bir fotoğraf çekildim :)



Bahçe düzenlenmesi çok güzel her yer yeşillikle dolu, farklı çiçekler karşılıyor sizi 







Sahilde ise bungalovlar bulunmakta.Bungalovlar da buz dolabı mevcut :)





Çocuklar için özel kaydıraklar.Yetişkinler için de vardı ama ben çekmesini unutmuşum :) 6 farklı su kaydırağı bulunmakta. 


Kahvaltı manzaramız








Antalya 'da geçirdiğim 4 gün çok güzeldi . Hem dinlendim hemde çok eğlendim Keyifli hafta sonu diliyorum size :)

19 yorum:

  1. Çok çekici duruyor, tatiiiiilllll....:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde ne kadar çoook :) eylülü dört bin gözle bekliyorum bir daha bayi toplantısı var :)

      Sil
  2. Beni de götursene toplantıya :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel yermiş. Gel eylül gel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de o moddayım gel eylül gel :)

      Sil
  4. Çok güzel görünüyor, denizi nasıl acaba, kumluk, taşlık?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava biraz soğuk olduğundan denize girmedik :( bir daha ki gittiğimde kesin bakarım :)

      Sil
  5. Çok güzel ve ferah bir otele benziyor tatil seçenekleri arasına eklemeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ekleyin :) odalarda jakuzi , hamamı çok güzel :)

      Sil
  6. içim açıldı kuzum.ne güzel olmuş senin için.çok sevindim kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok çok teşekkür ederim :) öptüm senii

      Sil
  7. Yediden Yetmişe Blogger Buluşması 1

    Uzun zamandır plandığım blogger buluşmasını, sevgili Saglıklı Mutfak Hilal ile gündeme getirmeye karar verdik.

    Bundan bir kaç sene önce yaklaşık 120 kişinin katıldığı bu güzel buluşmayı yenilemek ve siz blogger dostlarımızla tanışmak istedik.

    İstanbul'da bulunan tüm moda, yemek, teknoloji, anne-bebek, gezi, mekan, fotograf, dekarasyon, makyaj yazan tüm blog yazarları bu buluşmaya davetlidir.

    Bizlerle keyifli bir kaç saat geçirmek isterseniz, yapmanız gereken bulusma2014@gmail.com adresine isim, soyisim ,blog adı ve telefon numaranızı yazarak "Geliyorum" demek.

    80 kişi ile sınırlı olan bu güzel buluşmada sizleri çok güzel hediyeler bekliyor olacak.

    Haydi acele edin. Katılım ücreti 25 Tl dir. 3 mayıs cumartesi günü yapılacaktır.

    Tüm detaylar www.birdemliksohbet.com adresinde..

    Sormak istediğiniz her bilgi için bizlere, bulusma2014@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba çok güzel bir etkinlik , keşke bende gelebilsem ama malesef marmaris te yaşıyorum ve İstanbul'a gelmem baya bir zor olur .
      davetiniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Nesrin yaz için otel arayışındayız ,burayı önceden duymuştum çok güzel bir yermiş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ediyorum :) çok çok güzel bir yer bir de bu otelin belek te yeri varmış orası da güzelmiş :) hizmet çok güzel. odalarda jakuzi mevcut.
      şimdiden iyi tatiller diliyorum :)

      Sil
  9. biz dedinya..
    aha turizmci dedim :D
    hehehe

    koşarak geldim hemen :P

    güral premieri biliyorummmm :=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iyi yaptın hoşgeldin :) Ben marmaris 'te yaşıyorum .Bizde hep çoğunlukla otellerle uğraştığımızdan biz dedim. sezon başladı :) Otellere tekstil ,güral porselen eşyaları satıyoruz. Ayrıcada otellerin çamaşırları yıkamasını da yapıyoruz :) Bundan dolayı seni anlayabiliyorum :))

      Sil
  10. yazının başını okyup yorum yağptıktan sonra devamını da okuyunca bi şok oldum...

    Tatil mi yaptınız siz orda :P

    Güzel yer ama.
    Alanyaya gelirsenizde benim haberim olsun o zaman ne diyim :)

    YanıtlaSil