11 Nisan 2014 Cuma

GÜRAL PORSELEN 2014 NİSAN AYI BAYİ TOPLANTISINDAYDIK


Güral porselen her yıl 2 defa kendi otelleri olan GÜRAL PREMİER TEKİROVA ' da bayi toplantısı
düzenliyor. 4 gün boyunca bizi otellerinde ağırlıyorlar. Hem tatil hem de alışveriş yapıyoruz :)
Güral porselenin bayiliğini almadan önce bu kadar çeşitlerinin olduğunu hiç bilmiyordum. Hem tencere grubu hem çatal, bıçak grubu , kahvaltı setler, baharatlıklar, el yapımı bir çok ürün,  yemek takımları vs ...
Ürünlerinden bol bol fotoğraf çektik :)
Çektiklerim de sadece bir bölümü çeşit çeşit seramik , teflon tencere takımları , bir çok desende yemek takımları ...













Salon grupları el yapımı ürünler 



















6 yorum:

  1. Çok güzeller özellikle 4. fotoğraftaki soldaki takımı çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi bencede :) bir de son çıkan bir takımı var o daha da çokk güzel ama şuan foto yok :(

      Sil
  2. böyle bayii toplantılarına beni de götür ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) götüreyimm canımm sıradaki eylülde :))

      Sil
  3. mutfak ve aksesuar delisi biri olarak bu kadar bol çeşitlerinin olduğunu bilmiyordum öğrenmiş oldum:))eğlence tatil iş bir arada miss;)

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle öyle :) gerçekten çok çeşidi var :)

    YanıtlaSil