2 Nisan 2014 Çarşamba

kırıldım hemde çok ...

Bir insanın kalbini kırmak çok kolay ... Hak etmediğin  şeyleri duymak , bu insanın zoruna giden şeyler...
Gece boyunca kesik kesik uyudum her kalktığımda kırıldığım sözler geldi aklıma ... En çok değer verdiğim bir insanın da kalbi  kırıldı . Bazen insanın elinde sihirli bir dernek olsa da bütün sıkıntılarını alabilsem ... Ben üzüleyim ama o üzülmesin ....
Biz hep sustuk , sadece işimize baktık , doğrucu olduk .. Karşımızda ki kırılmasın diye sustuğumuz zamanlar bile oldu .Yok ya kötü olacaksın , yalancı olacaksın , iki yüzlü olacaksın o zaman değerli oluyorsun işte !
Çok ağladım ... Neden diye sorgulamaya başladım ??
Bazen annem olsa diye o konuşurdu , destek verirdi...
Ahh annem bu zamanlarda daha çok özlüyorum seni ... içim o kadar dolu ki !!!

Güne bu kadar harika başlıyorum işte ...
Eşim de beni gece boyunca sabırla dinlediği için onu da uyutmamış oldum :)

Kendinize iyi bakın dostlar !

14 yorum:

  1. Yeni bir günde her şey daha güzel olsun. Kırıklıklar geçmiyor ne yazık ki ama öyle keyifli bir şeyler olsun ki onu unuttursun.

    Sevgiyle:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediklerin gerçekleşti öyle keyifli bir 4 gün geçirdik ki kırgınlıklarımız unutuldu :) teşekkürler :)

      Sil
  2. canım benim sen duruşunu bozma, emin ol seniz üzenler sonra üzülecektir,bende aynı şeyleri yaşıyorum son dönemlerde ama hep kendin ol,olmaya devam ettir, herşeyden evvel,rabbim görüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederimmm . gerçekten de öyle :) öptüm senii . bu sıkıntılı zamanlar hemencik geçsin ozaman

      Sil
  3. Kırıldığını uygun bir dille anlatmalısın ki karşındaki de seni kırdığını anlasın. Anlamıyorsa üzüldüğüne değmeyecek biridir. Çıkar hayatından rahat et.
    Öptüm canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşılıklı konuştuk beni kırdığından bile haberi yokmuşş :(( çözmüş olduk bütün sıkıntıları

      Sil
  4. Kötü sözler gerçekten kötü oluyor, insanın kalbi kırılmama durumu olabilseydi keşke yeryüzünde. Velhasıl böyle bir şekil yok.

    bana da beklerim;
    http://kardadusenpenguen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke ...
      teşekkür ederim hemen takip ediyorum :)

      Sil
  5. Canım illaki oluyor böyle şeyler. Unutup gideceksin mecburen. .. yoksa yine üzülen sen oluyorsun. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmsınnn öptümm çok :)

      Sil
  6. Kıyamam sana sarı şekerim, hayat böyle. Fazla takmayacaksın kafana. Dilek'le bir yere mi gideceksiniz, sanki instagramda öyle okudum, ne zaman?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim daha yeni görüyorum yazdığını.... zaten telefonlaştık :)

      Sil
  7. Kimse üzmesin benim güzel Nesrinimi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimiiii :) üzmesinler beniii :) canımmm öptüm seni

      Sil