23 Mayıs 2014 Cuma

Ben Teyze oluyorummmm

Selamm ,
 Bizi mutlu eden bir haber oldu ....
Ablam yani buğday tanesi anne oluyor. Bugün bende kontrolle gittim ve çok heyecanlıydım. Bu bambaşka bir duygu :)
Doktor ultrasona aldı bende girdim. Her şeyin çok normal olduğunu söyledi. Bebişimiz uyuyordu hiç hareket etmiyordu doktor da onu uyandırdı :) Nasıl kıpırdıyor , çok farklı bir şey bu . Kalp atışlarını duydum .Şuan o kadar heyecanlıyım ki :) 
Çok ama çok mutluyum . 
Teyzecim bugün seni görmeye gittim ben ,
Hayatımıza renk kattın , senin gelmenle birlikte her şey daha da güzel olacak . Hiç beklemediğimiz bir an da çıka geldin, hoş geldin...






20 yorum:

  1. hayirli ugurlu olsun canim,sevgiler♥

    YanıtlaSil
  2. Ooo, minik fasulye:-) Allah tamamına erdirsin, ne güzel bir duygudur o:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam fasulye :) kıpır kıpır bir bebiş :)
      amin inşallah

      Sil
  3. Hayırlı olsun nesrincim. Teyze olmak çok güzel duygudur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne güzel bir duyguymuş. Dilimden düşmüyor bu çocuk doğduğunda neler yaşayacağım allah bilir :)

      Sil
  4. Hosgelsin, sağlıkla gelsin o tatlı bebis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) inş cnm oğuzalp gibi tatlı uslu bir çocuk olsun :)

      Sil
  5. Canim benim ne kadar güzel bir mucizedir bu. Darisi tüm isteyenlerin basina.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş cnm :) gerçekten de bize süpriz yaptı çok güzel bir mücize oldu :)

      Sil
  6. Allah sağlıkla tamamına erdirsin inşallah:) Tebrikler.

    YanıtlaSil
  7. sağ salim kucağına alır inşallah ablan canım
    bu arada mailden görüşelimmi seninle, yada numaranı atabilirsen watssappdan,bişey sorcam da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm inşallah :) tabikisi cnm maillden ben numaramı yazayım sana whatsupptan haberleşelim cnm

      Sil
  8. aaa ne güzel bir haber çok tebrik ederim burda olsaydım oğluma arkadaş olurdu gerçi iş, güç hayat koşturması derken yeniden görüşemedik ama vesile olurdu belki neyse çokkkk tebrikler hayırlısı olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimm teşekkür ederim. evet ya işe o kadar kapılmışız ki aynı yerde olmamaıza rağmen görüşemiyoruz :(
      bebiş görmeye bile gelemedik. Kusura bakma canmm .
      öptüm sizii

      Sil
    2. Olurmu hiç ne kusuru canım bizde öpüyoruz sizi

      Sil
  9. seni en iyi ben anlarım ben de hala oluyorummm ;)

    YanıtlaSil
  10. Aaaaaaaaaaaaaa süper bir haber :) ya gerçekten ne güzel aynı şeyleri yaşıyoruz :)

    YanıtlaSil
  11. Çok sevindim canım, gözünüz aydın. Ablana selamlar, sağlıkla kolaylıkla kucağına alsın bebişini :)

    YanıtlaSil