6 Mayıs 2014 Salı

Huzursuz ruhum ...

Şuan acaib bir şekilde huzursuzum ...
Belki bu bir saat sonra geçecek ama şuan gerçekten yazma ihtiyacı duydum...
Huzursuzluğum tabiki iş ile ilgili..
Bazen fazla geliyor , ne zaman aksilik olursa böyle hissediyorum ya da ...
Elimden gelenin fazlasını yapıyorum .
Kendi yerimiz tabiki de yapacağım .Varımı yoğumu koyuyorum .
Saate bakmıyorum , yeri geldiğinde her işi yapıyorum.
Sabah kalkıyorum herkes gibi saatinde işime gidiyorum. Kendi yerimiz diye geç saate gitmiyorum.
Kimseye patronluk taslamıyorum . Rica ederek iş yaptırıyorum.Belki de bazen fazla iyi niyetli bir insanım
Daha yazarsam o kadar çok yazarım ki ...
Neyse
öyle işte...

10 yorum:

  1. Derin bir nefes al, hatta biraz dışarı çık... Ortamdan 5 dkda olsa uzaklaşmak iyi gelecektir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de iyi geldi ;)
      teşekkür ediyorumm

      Sil
  2. Canım bazen iyi niyet çok çabuk suiistimal edilebiliyor özellikle karşındaki kişi bunu anlayacak kapasitede değilse o yüzden çok fazla alttan alma derim yine de sen bilirsin sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Meltem,
      gerçekten de öyle iyi niyet hemen suistimal ediliyor.Yok zaten her şeyi de alttan almıyorum:)
      tavsiyen içinde teşekkürler ;)

      Sil
  3. Canim kendi isin zor. Bir de acikcasi söyle bir durum var ki mesela ben esimden baska ailemden hic kimseyle sürekli bir arada olmak istemiyorum. Ne bileyim iste canım sıkılıyor yalniz kalmak istiyorum. Seninki de öyle bir histir belki...
    Senin isin zor, Allah kolaylik versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırsam öyle bir atak geçirdim . Ama şuan gayet iyi ve huzurluyum :)
      öptüm sizi canlarım :)

      Sil
  4. Ben de çok takardım kafama çalışırken, insan ne de olsa etkileniyor. Neyse, yarın yeni bir gün, her şey güzel olsun. İyi geceler:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum yarın oldu ve gayet iyi oldu:) şuan huzurluyummmm

      Sil
  5. Iyi niyet herkese iyi gelmiyor nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gerçekten iyi gelmiyor. Bazen kötü olmak en iyisi

      Sil