12 Mayıs 2014 Pazartesi

Kabullenmek ...

Hayatımda bazı şeyleri kabullenmek çok zor oldu. Belki de hala kabullenemiyorum . ..
Annemin yokluğunu ...
Neredeyse 5 yıl olacak .
Annemle ilgili konu açılırken ya da anlatırken bir hikaye anlatıyormuşum gibi geliyor.
Sanki bir gün çıkıp gelecek , o hala tatilde , Almanya 'da anneannemin yanında gibi..
Günler ilerledikçe yokluğunu bir şekil alışabiliyorsun...
Elinde sadece anıların ve fotoğrafların var...
Düşünebiliyor musunuz sesini bile unutabiliyorsun .
Sadece videolar var onları izledikçe sesini hatırlıyorsun ..
Doluyum yine ...
Huzur içinde uyu annem .

12 yorum:

  1. Canımmm, kolay mı anne bu. Allah yardımcın olsun sana ablana babana sağlık uzun ömür versin. Anneciğinin de ruhu huzur bulsun, ışıklar içinde uyusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacim amin tesekkur ederim . Gercekten de cok zor ... Bu arada marmarise geldiginde mutlaka haber ver goruselim

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum sevgili Gamze

      Sil
  3. Allah ablanla size uzun ömür versin.
    zor tabi olmaz mı..

    öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syhncım teşekkür ediyorum , bende çok öptüm seni

      Sil
  4. Annesizlik zor bilirim bir yarın eksikmiş gibi yaşarsın her anne sözü içinin cız etmesine gözlerinin dolmasına yeter de artar bile ama kabullenmiş gibi görünmek yada mış gibi yapmaktan başka çarede yoktur allah rahmet eylesin anneciğine ,nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok zor ..Nur içinde yatsınlar ...
      teşekkür ediyorum .
      sevgiler

      Sil
  5. benim de 3 yıl oldu, anneler günü ertesi daha doluyuz sanırım... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyleyiz gerçekten de ... Anneler günü anılarımızı depreştirdi :(
      allah rahmet eylesin ...

      Sil