19 Haziran 2014 Perşembe

HAYAT ÇOK ACIMASIZ ...

Hayat ne garip .....
Dün akşam telefon çaldı , telefonun ucunda anneannem vardı . Bir haftadır tatildelerdi haberleşemiyorduk . Ben heyecanla bir haftanın yaşadıklarımı anlatıyorum ama onun sesi bir garipti ..Korktum , neyin var diyorum bir türlü söyleyemiyor...
Kuzenimin 9 yaşındaki kızının beyninde tümör olduğunu ve 6 -7 ay ömrünün kaldığını söyledi. Şok geçirdim ,ağlamaya başladım .
Ameliyat olsa bile yaşama ihtimali yokmuş. Nasıl olur hiç mi fark etmediler . Geçen hafta tam olarak göremediğini söylemiş, yüzünde kasılmalar başlayınca hastaneye götürmüşler ve tümör olduğunu söylemişler. Bir kaç doktora gidilmiş ve hepsinde aynı sonuç .
Şaşkınım inanamıyorum . Neden diyorum ya ... Babası da 2 yıl önce ölmüştü , şimdi o da babasının yanına gidiyor ...
Çok üzgünüm çok ...
 
 

6 yorum:

  1. çok çok geçmiş olsun. fotodaki o mu ne güzel ne şirinmiş ama yaaa .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt fotoğraftaki o , çok şirin kendi ayaklarının üstüne duran bir çocuk .teşekkür ediyorum

      Sil
  2. bi de o köpü ne ya çok tatlı çok bilmiş bi de sanki insan gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Ahh ne desek ki.. Allahtan ümit kesilmez Nesrincim . Bazen bir günlük ömür biçilen insanlar öyle bir ayaklanıyor ki. Ben yoğun bakımda olduğu doktorların ümit yok hazırlık yapın dediği için kefeni alınan ama 20 senedir yaşayan bir teyze tanıyorum mesela. Eminim daha çok örnek vardır. Ümidinizi yitirmeyin

    YanıtlaSil
  4. inşallah , gerçekten de öyle ümit kesilmez canım benim..

    YanıtlaSil
  5. çok üzüldüm birden yüreğim acıdı. benim öyle annesi ne durumda siz ne durumdasınız Allah bilir. ya daha küçücük minicik bir şeyden bahsediyoruz. babasına mı çok üzüldü acaba kuzu, her şey sıkıntıdan

    YanıtlaSil