12 Haziran 2014 Perşembe

YENİ BİR BEN

Selam !
Ben kendimi bildim bileli sarışındım ve tarihi geçen bir boya sonrası saçlarım turuncuya döndü.
Biz hiç boyanın tarihine bakmadık , halam Almanya 'dan boyaları burada bırakıyor her yıl geldiğinde saçlarımızı boyayıp bizi güzelleştiriyor :) 
Bu yılda saçlarıma röfle yapacaktık ve boyayı sürdük , sonra yıkadıktan sonra diplerim turuncu ve saçlarımın ucu sarı kaldı . Halam şaşkın ben şaşkın , gülme krizine girdik ve sonra kendimizi alışveriş merkezinde bulduk. Yeni bir boya seçtik ve kızıla döndüm :) Sevdim bu yeni halimi de ama alışamadım daha ...Yıkadıkça açılacakmış ama  ben yine eski rengime döneceğim.
 
 
sarışın bir ben

kızıl bir ben
 
HANGİSİ DAHA YAKIŞMIŞ :)

12 yorum:

  1. Bence çok güzel olmuş canım. Güzel günlerde kullan yeni saçlarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşkkür ediyorum , çok iyi bir moral oluyor bu bana :)

      Sil
  2. Kızıl daha çok yakışmış. Bence bir müddet böyle kızıl kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir müddet daha kızılım şimdilik :) tabi belli olmaz yahu belki böyle de kalabilirim

      Sil
  3. KUZUMMM HER HALİNLE ÇOK GÜZELSİN.KANDİLİN MÜBAREK OLSUN.KOCAMAN ÖPTÜM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok çok teşekkür ediyorum . Seninde kandilin mubarek olsun . Çok öptüm ben seni

      Sil
  4. Güzele her şey yakışır, kızıl da yakışmış ama biz seni sarışın tanıdık, sen yine sarışın ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Leylak'ım bencede şu aksın boya ben sarıya geri döneyim :) öptüm seni

      Sil
  5. sarışın güzelsin hoşsun da..
    ya kızıl harika durmuş nes!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bak ben buna çok sevindim işte :)
      teşekkür ediyorum syhncım:)

      Sil
  6. slm her ikisi de cok yakismiss.

    http://seyahattutkunu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Kizil harika durmus canim benim.

    YanıtlaSil