14 Temmuz 2014 Pazartesi

Almanya Dünya Şampiyonu !

Selammmmm Milllettt !!
Beklenen  gün geldi , Almanya dünya şampiyonu oldu ! Her maçı takip ettim , hep dedim Almanya kazanacak diye ve gerçekten de hakeden takım aldı bu kupayı !
Maçı Almanların çoğunlukta olan bir cafede izlemeye gittik , hop oturduk hop kalktık ama sonun da mutlu olan taraf biz olduk :)
Tabi konvoya çıkmazsak olmaz dimi sadece 2 arabaydık , ben almanya bayrağımla bağıra çağıra ,kornaları basa basa evimizin yolunu bulduk. Giderken 3 alman gördüm, bir türk motorlu bir ara eşlik etti bir hollandalıdan da orta parmağını gösterdi :)
Ne kadar ruhsuz insanlar var sokaktakiler de bön bön baktı yani .
Neyse ben gece 3' e kadar Alman tv de röpartajları izledim , eğlencelerini izledim sonra uyuyakalmışım .
 
 
 
 

selfiesiz olmaz dimi :)
 

Almanya 'nın milli takım


 
 
.......ve kupa bizimmm !!!

9 yorum:

  1. Sonuna kadar hak ettiler:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttt hak ettilre gerçekten de :))

      Sil
  2. Yalnız Messi'nin suratı hala aklımdan çıkmıyor. Yazık oldu Arjantin'e. Ama Almanlar da çok iyiydi. Kutlamalar harikaydı. Almanlar hakediyor bu kupayı, önceden belliydi zaten. Üstelik stadyumda herkes ağlarken -hem sevinçten hem üzüntüden- dayanamadım ben de ağladım. O nasıl bir histir. Maçla alakam olmamasına rağmen o hissi stadyuma gidip hissetmek istiyorum. Milyonlarca kişiyle beraber ağlamak, coşmak ve bağırmak istiyorum. Sonunda hakedenler kazandı. Almanlar bir numara!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de kutlamalar harikaydı bende şimdi almanya da olup bu çoşkuyu yaşamak isterdim :) evet hak eden kazandı gerçekten :))
      sevgiler

      Sil
  3. oleeey. du bi saniye konvoy alman hollandalı. ya sen nerde yaşıyon ama söleseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tam tatil yerinde Marmaris'te yasiyorum ;) yazin burada her ülkeden insan oluyor ;)

      Sil
  4. marmaris. cennet beeee bayılırım ah ah :)

    YanıtlaSil