16 Ağustos 2014 Cumartesi

6 kilo gittin de ne kadar mutlu ettin beni

 
Fotoğraflara bakınca 6 kilonun hayatımda ne kadar fark ettiğini gördüm. Aslında düzenli yemek yemesini öğrendim .Kahvaltıyı düzgünce yapmıyordum hep simit ,poğaça yiyip duruyordum . Şimdi erken kalkıp kahvaltımı hazırlıyorum , öğün atlamıyorum .
İşten dolayı saatlerime tam olarak uyamasam da ben memnunum hayatımdan Doktorum saatlerime uysaydım daha çok kilo verebileceğimi söyledi.
6 haftada 6 kilo  son iki haftam sonra ara vereceğim . ara vermek yemeğe saldırmak değil tabikiiii:)
Mutluyum şuan hemde çok :)
 
 
 
 
Eski halim
 
 

Yeni halim

7 yorum:

  1. Tam fıstık olmuşsun hatun:-) Maşallah diyelim hemen:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum tatlım :) de de geri almayayım :)

      Sil
  2. Eski halin de kilolu değilmiş Nesrincim.Ama istediğin kiloya yaklaştığın için tebrik ederim, harika görünüyorsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok vardı biraz 44 bedene çıkmıştım :( teşekkür ediyorum

      Sil
  3. 6 haftada 6 kilo başarılı doğrusu :)

    YanıtlaSil