6 Ağustos 2014 Çarşamba

Başımıza gelenler

Merhaba ,
Geçen gün kısa bir yazı yazmıştım .Bayramın ikinci günü gecesi ofiste elektirik panosundan çıkan yangınla sarsıldık.O akşam ailecek babamda bayram yemeğindeydik . Biz erken kalkmıştık iyi ki de eve erken dönmüşsüz. Telefon geldi ablamdan ofiste yangın çıkmış siz gidin biz de geliyoruz dedi. İş yeri ve bizim ev arası 5dk sürüyor.Mağazanın içi dumandan gözükmüyor. Orayı öyle görünce her şey yandı sandım .Eşim kapıyı açtı içeri girmeye çalışıyoruz dumandan nefesimiz kesildi , ofisin olduğu tarafa gittik orada ufak bir pencere vardı eşim yangın söndürücüyle ilk müdahaleyi etti sonra da itfaiyeye geldi.
Her yer duman altıydı bütün ürünler is olmuş. Allaha şükürler olsun ki sadece yazıcı ve ses sistemi yanmış.
Oysa duman sensörümüz de vardı ama devreye girmedi.
Mağazayı öyle görünce kaldırımda oturup ağlamaya başladım . Çok emek verdik ,yenilikler yapmıştık  ve koca iki katlı mağaza duman altındaydı.
Bir gün sonra hep birlikte mağazayı temizlemeye başladık. Her yer simsiyah , bütün eşyaları ayıkla ,temizle ,isten dolayı olanları ayır geri yerleştir. Bir hafta geçti aradan ve tam olarak işimiz bitmedi.
Hasar görmüş ürünleri sigorta karşılayacak , gece güvenliğinin ne kadar önemli olduğunu bir daha anlamış olduk. Yangın söndürücünün mağaza içinde ve ayrıca mağaza dışına da koymamız gerektiğini öğrendik .
Gerçekten çok yorulduk, daha o yorgunluğu üstümden atamadım . 
Böyle bir kötü macera yaşamış olduk 
Kendinize iyi bakın :) 

6 yorum:

  1. Ayy inanmıyorum; çok geçmiş olsun canım.
    Allah beterinden korusun

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ediyorum . Geçti gitti birdaha da böyle bir şey gelmesin başımıza ..

    YanıtlaSil
  4. çok çok çok geçmişler olsun Allah beterlerinden korusun...

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun Nesrin umarım bir daha böyle bir şeyle karşılaşmazsınız sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Bununla gecmis olsun canim benim. Cok üzüldüm. Bende bir sorun yüzünden blog adresimi degistirdim. Lütfen okuma listende güncelle. http://karaboncuque.blogspot.com Sevgiler.

    YanıtlaSil