21 Ağustos 2014 Perşembe

Dilek's baby shower partisi

 
SELAM !!
2 Haftadır bu organizasyonu yapmak için planlar yapıyorum ve sonunda beklenen gün geldi .
Canım benim biricik ablama baby shower partisi düzenledik, bütün her şeyi ile birebir ben uğraştım . En güzeli olsun diye araştırmalar yaptım.Oyunlar oynadık en iyi bilen hediyeler kazandı :) Desteğinden dolayı gırla fikir 'e teşekkür ediyorum .Süslemeleri , davetiye ,oyun kartlarını hepsini o yaptı. Ben çok sabırsız ve heyecanlı biri olduğumdan onu sık sık rahatsız ettim :) Saolsun bana katlandı :)
Canım ablam çok iyi bir anne olacaksın , ben çok şanslıyım senin gibi bir ablam olduğu için . Sen hep mutlu ol emi. Seni çok seviyorum !
 
 











13 yorum:

  1. heyyy süper görünüyorsunuz :d

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık. bende istiyorum bizimkilere hemen çıtlatmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen hemen çınlat :))) teşekkür ediyorumm

      Sil
  3. Her şey çok güzel gözüküyor, ellerine sağlık:-) Ablacığını da Allah sağlıkla tamamına erdirsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum canım benim ,inşallah :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş belli, Mr. Oğul süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir parti olmuş.Bebiş sağlıklı sıhhatler doğar inşaallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :) teşekkür ediyorummmm

      Sil
  6. teyze dediğin böyle olur işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ,çok teşekkür ederimm :)

      Sil