13 Ağustos 2014 Çarşamba

Okuduğum kitaplar

 
Merhaba ,
Fark ettim de hiç okuduğum kitaplar hakkında paylaşım yapmamışım .
Son bir ayda okuduğum kitaplar ,
 
 
Zülfü Livaneli'nin Kardeşimin Hikayesi ,
Bu kitabı okuduğumda üç kere şaşırdığım yer oldu.Okumanızı tavsiye ediyorum
 Zülfü Livaneli yeni kitabı olan Kardeşimin Hikayesi ile de aklınızı başınızdan almaya aday gibi görünüyor.

Polisiye bir hikayeyi aşk ile buluşturan fakat aşkı sorgulamamıza neden olan roman sizi karmaşık bir hikayenin içine sokuyor.

Karadeniz’in küçük bir kasabası güne bir cinayet haberi ile başlar. Bu cinayet biri için hayatın sonu demek iken başkaları için yeni bir hayatın başlangıcıdır. Bir tarafta bir mühendis, diğer tarafta ise meraklı bir gazeteci.

Zülfü Livaneli yeni kitabı ile birlikte mutlulukta son noktanın aşk olduğuna inananlara farklı bir mesaj gönderiyor. Bunu yaparken de okurlarına mükemmel kurgulanmış karmaşık ve tehlikeli bir hikaye sunuyor.
 
 
 
Ayşe Kulin'in Gizli Anılar'ın yolcusu , Bora'nın Günlüğü'nün serisi olan Dönüş kitabı .
Çok severek okudum bu seriyi . Ben çok etkilendim ...
Gerçekler acıdır; acıtır, incitir...

Tam da hayatının yoluna girdiğini sandığı günlerde, önce annesinden gelen bir haber, ardından eski bir şapka kutusunda bulduğu mektuplar...

Deryanın, iki yıldır sümen altı edilen gerçekleri bir tokat gibi öğrenmesi, onu dünyanın bir megakentinden ötekine savuracak, kaderi onu sarı bir sonbahar günü, açılıp açılmayacağını bile bilemediği bir demir kapının önüne kadar taşıyacaktır.

Genç kız, acaba gizem dolu bu perdenin ardına geçebilecek midir?

Öğreneceklerini kabul edebilecek, kabul etse bile sindirebilecek midir?

O kapı açılırsa elbette...

Dönüş, aldatmanın, aldatılmanın, affetmenin, acıtan gerçeklerin romanı.
 
 

 
 
 

10 yorum:

  1. Aaa, okuyacak kitap arıyordum, Kardeşimin Hikâyesi vardı bende, hatta iki tane, nerede ki acaba:-)

    YanıtlaSil
  2. Hemencik bulda oku , başta biraz sıkıcı geldi ama ortasından sonra acaib heyecanlandı...

    YanıtlaSil
  3. İkisi de güzeldi okumuştum. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  4. Ness'im sen halâ İnci Aral'dan - Safransarı yı okumadın mı bakiiiiiimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh okumadım valla . Ben onu hemen alayım ve kitap hakkında konuşalım ne dersin :)

      Sil
    2. Sonda ki gülümsemen yine yatıştırdı beni :p
      hala okumamışş halâaaa :d
      hadi bakalım :):)

      Sil
    3. Bende okumadim. Alayim da bende okuyayim Safransari'yi

      Sil
  5. Kardeşimin hikayesini ben de çok severek okumuştum :)
    Keyifli okumalar canım...

    YanıtlaSil