29 Ağustos 2014 Cuma

Taşınıyorum var mı yardıma gelen ???

 
Gördüğünüz gibi eşyalar her yerde... Taşınıyorum , daha önceden oturduğum siteye taşınıyorum  :)
Yeni evim daha geniş , ufak bir bahçesi var ,havuzu var en güzeli de ablam da karşıma taşınıyor :)
Bebiş doğduğunda her zaman onun yanında olacağım , ablam uyumak istediğinde bebiş bana gelir ben bakarım ona :)
Bir de şu yaz gribi atlatsam daha rahat olacağımda ... Sanırım pazartesi yeni evime yerleşmiş olacağım.
Bu arada
Yardıma gelmek isterseniz bekleri efendimmm :)
 
 
 
 

10 yorum:

  1. Kolay gelsin, İstanbul'da olsaydın hemen gelirdim yardıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooook teşekkür ederim :) Ben artık seni yeni evime çaya beklerim :)

      Sil
  2. Yeni evden de fotoğraf isteriz! Havuzlu bahçeli fotoğraflar olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekerimmmmm seve seveee !!!
      Bir taşınsam :)

      Sil
  3. bebiş deyince bir an sen hamilesin sandım... :)
    yeni evin hayırlı olsun canım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok teyze oluyorum ben ilk önce teyzeliği doyasıya kadar yaşayım sonra anne olayım :)
      Çok teşekkür ediyorum tatlım

      Sil
  4. Geçmiş olsun canım. Yaz gribide hiç çekilmez,.
    Bu arada tekrar hayırlı olsun yeni evin. İyi günlerde ağız tadı ile oturun. Ablan için harika olacak bebiş olduğunda ona yardımcı olman. İnsallah sakin bir bebek olur Nesrin'cim.
    Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah !! ümidimiz o :)
      Tekrardan çok teşekkür ediyorum canım benim :)

      Sil
  5. ay karşılıklı mı oturacaksınız ablanla?!
    ama bu harika!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet karşılıklı oturacağız :) hemen çaprazım da ki evde olacak :))

      Sil