16 Eylül 2014 Salı

Ahh bu hastalık ...

Yaklaşık 2 haftadır sırt ve diz ağrısı çekiyorum , geçer diye hep erteledim ama geçen gece ağrıdan duramadım ,eşim sırtıma masaj yaptıkça ben ağrıdan göz yaşlarıma hakim olamadım .
Diğer gün doktora gittik , dizim için ortopediye sırtım içinde beyin cerahisine.
İlk dizimi gösterdim ,sırt ağrısı olduğunudan da bahsettim ama kendisi hiç bakmadı o bölüme beyin cerahisi bakıyormuş! MR 'a gönderdi . MR çekildi dizimde su varmış ve diz kapakçığım doğumdan yamukmuş bu zamana kadar ilk defa bir doktor bunu söyledi bana ... çok ayakta durmayacakmışım ve bunun için ilaç yazdı düzenli kullanacakmışım .
Beyin cerahisine gittim , bir kaç hareket yaptırdı ve oda MR gönderdi, MR yapan adam siz daha yeni girmemiş miydiniz diye şaşkın bir tavırla baktı bana :)
Onun sonucu da çıktı , gözüken net bir şey yokmuş ayakta durmayacakmışım çok fazla ağır taşıdığım için kas incilmesi olmuş bundan dolayı sıcak tutacakmışım ,ağır kaldırmayacakmışım ve kilo verecekmişim . Görende çok kiloluyum sanacak ya ! Zaten 5 kilo verdik , vermeye çalışıyorum da !! Oda ilaç yazdı.
Şuan yine sırt ağrısı çekiyorum .Canım yanıyor ilaçlarımı içiyorum bakalım ne zaman gececek ...

8 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Fadişim .

      Sil
  2. Son zamanlarda yoruldun çok ondan çıktı her halde. Bir de bize nazar değiyor anacım..

    Geçti geçti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla nazara geldik :) Sabahları çok iyiymde akşama doğru başlıyor ağrılar ...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ediyorum ....

      Sil
  4. Geçmiş olsun. Dilerim kısa zamanda şifa bulursunuz.

    YanıtlaSil