30 Eylül 2014 Salı

Bugün tam beş yıl oldu ....


5 yıl önce hayatımda yaşadığım en kötü gün bugündü...
Filmler de izlerdim hep de inanmazdım ... Annem sabah 5'te bize veda ederken ben uykumdan çok kötü bir şekilde uyanmıştım ... Hissetim mi ya da nasıl bir şey oldu bilmiyorum...
Aslında o zamanları düşünmek bile istemiyorum ..
Elimizde  çiçeklerle geldik ,süsledik seni annem ... 
Kabullenmesi çok zor sanki bir gün çıkıp geleceksin gibi işte ..
Ne acı ama sesini bile unutuyor insan o videolar fotoğraflar olmasa , videoları izledikçe hem gülüyorum hem ağlıyorum ... 
Anne , seni çok seviyorum ..




7 yorum:

  1. Ben de babamı hissetmiştim, bir anda evin penceresi açılmıştı, sanki bana veda etmeye gelmişti.

    Huzur içinde yatsınlar.. Onların bulundukları yerde huzurlu ve mutlu olduklarını düşünmek beni rahatlatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle onlar en huzurlu olduğu yerdeler...
      Işıklar içinde uyusunlar

      Sil
  2. Canım seni çok ama çok iyi anlıyorum. 1 yıl var benim annemle aralarında. Mekanı Cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin! onlar birer melek işte şimdi ...

      Sil
  3. Anneciğine Allah'tan rahmet diliyorum, mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet eylesin, nur içinde yatsın Nesrincim...

    YanıtlaSil