4 Eylül 2014 Perşembe

İşsizlik yok iş beğenmeme var !

Ahhh ahhhh !!
Dertliyim bu konu da hem de çok ! Eleman arıyoruz ve bulamıyoruz.
Mağaza da çalışacak , ürün satışında bulunup genel temizlik yapacak hem de tek başına da değil iş arkadaşları var .
İş görüşmesine geliyorlar
1. iş görüşmesi
Form veriyorum doldurması için,
İlk önce şartları öğreneyim sonra formu doldurayım , (inatçı) pekala dedim anlattık şartları ...
daha önce başka iş yerlerinde çalışmış neler yaptığını anlatıyor....
Ak partiye üyeymiş bir sorun olur mu , eğer propaganda yapmayacaksan bir sorun olmaz dedik
Bol bol kendinden bahsetti , formu evde doldurup getirecekmiş . Biz teşekkür edip red ettik
2. iş görüşmesi
İngilizce ve Almancayı bilen ,öğrenmeye hazır bir bayan.
İlk gün performansı iyiydi ama biraz fazla heyecanlıydı . Matematiğim kötü , ben yapamayacağım herhalde diye diye bir hal oldu kadıncağız.
3+3 :3 diye toplayan bir çalışan !!!
Şans verdik bir kaç gün daha sakin ol yaparsın diye
Diğer gün ben saat kaçta işe gelecektim diye sordu !!
Saat :12:00 de dedik , ben unuturum bir kağıda yazın !!!!! kağıda da yazdık
öğlen geldi ben doğru geldim dimi sorusu !!!!
ve daha neler neler !!
İşten çıkarınca da zaten benim paraya ihtiyacım yok ben sigorta için geldim bir ay sonra Almanya'ya gidecektim ,bizi resmen yarı yolda bırakacakmış!!
Ablam  1 ay sonra hamile olduğundan dolayı işe gelemeyecek , çok iyi çalışanımız eşinden dolayı işten ayrılacak ve ben tek başıma bir çalışanla kalacağım !!
Şuan bile mağazaya destek veriyorum sabah 9 akşam 9 çalışıyorum normalde vardiyalı çalışıyorlar .Eleman eksikliğinde destek veriyoruz!!
İşsiz insanlar nerdesiniz , geliyorsunuz iş beğenmiyorsunuz olumlu ya da olumsuz geri dönüş bile yapmıyorsunuz! Kime sorsam eleman sıkıntısı var ,
Evi de yerleştiremedim , yıllık iznimde yalan oldu !
Çok dertliyim çooook !!!

7 yorum:

  1. arkadasimin ablasini hatirlatti bu bana :) kiz türkiyede muhasebelik okumus ünide ve is begenmiyor. Yas olmus 32 daha onu yapmam bunu yapmam kös kös evde oturuyor evlenmeyi bekliyor, tabii evden cikmayinca oda zor is.
    Insallah iyi birini bulursun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ay bende anlamıyorum sabır yok insanlarda benim arkadaşımda öyle 2 ayda bir iş değiştiriyor . hiç bir şeyi beğenmiyorlar !!
      Artık evlilik programlarında bulur birini :)

      Sil
  2. İnsanlar istiyorlar ki hiç yorulmasınlar ama paralar gelsin... Ağlamaya gelince herkes ağlıyor.. Tembellik diz boyunu da geçmiş artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Handan ablacım !! İş görüşmesine şort ,tişört ,parmak arası terlikle geliyor düşünebiliyor musun ??

      Sil
  3. ayyy canım ya, gerçekten herkese göre bir iş var aslında. İnşallah çıkar birisi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah !! Aslında gerçekten de öyle sabırsızlıkla bekliyorum gelecek olanı :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil