12 Eylül 2014 Cuma

İstanbul Kaçamağı -1.gün

 
Merhabalar,
Ben bir İstanbul kaçamağı yaptım !!! İki güncüktü ama çok güzeldi.
Almanya'dan halamlar geldi ben de Marmaris'ten İstanbul'a uçtum .
Öğlen İstanbuldaydım ,en yakın arkadaşımın yanına gittim ,hasret giderdik ,oradan da Tüyap -zücaciye fuarına gittik.Ama oraya gidesiye kadar neler neler yaşadım ...
Metrobüs'a bindik elimde bavulumla ,herkese soruyoruz fuar alanına nasıl gideceğiz diye ... bizi yanlış arabaya bindiren bile oldu !!!
Amcanın biri ben size yardım ederim diye bavulumu taşıyıp durdu ben bavulumun arkasından mı koşayım hamile olan arkadaşıma mı bakayım bilemedim, amca bavulumu bana bir türlü geri vermedi !!
Biz 2 saat yolculuktan sonra fuar alanına kavuştuk :)
Bizim çalıştığımzı firma karşıladı bizi , ufak çaplı vaktimizin yettiği kadar fuarı gezdik.Saolsunlar arkadaşımı evine kadar beni de metroya bıraktılar . Otelim Taksim 'deydi Taksim 'de indim taksiye binecektim ama kısa mesafe diye beni kimse almadı ,oteli de yanlış tarif ettiler !! Artık oteli aradım ve beni alıp otele götürdüler ...
İlk günden macera yaşamış oldum :)
 

 
Çalıştığımız firma Cotton Box , şuan çoğu dizilerin sponsoru , yepyeni desenler çıkarttılar özellikle digital baskı İstanbul nevresim takımlarına hayran kaldım ...








4 yorum:

  1. Nesriiin, buralara kadar gelip neden haber vermiyorsun :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sadece 2 gün olduğundan kimseciklere haber vermedim , baya bir sitem etti arkadaşlarım :( inşallah başka bir zaman söz haber vereceğim :)

      Sil