16 Eylül 2014 Salı

İstanbul'da 2 günde nereleri gezdik

 
Biz Taksim'de kaldık , simit sarayında kahvaltımızı yaptık , sonra da boğaz turu yaptık .Uzaktan da olsa tarihi yerleri görmüş olduk bu kadar kısa zamanda en iyi yapacağım şey boğaz turuydu :)
 
 

Çırağan Sarayı ,kocamla 25, yılımızı burada kutlayacağım :P daha önümde 23 yıl var anca para biriktiririm :)



Rumeli Hisar'ı 4 yıl öncede gitmiştim oraya ama geç olduğu için gezememiştim. Ama çay bahçesinde oturmuştum. Manzarası çok güzel:) 

 
Boğaz turumuz bittikten sonra Heybel'i Ada'ya gittik , bir saat sürdü yolculuk düzgünce yer de yoktu biraz yorucu oldu ama martılar bize o kadar güzel eşlik etti ki bütün yorgunluğumuz geçti gitti...
 




 
Son gün de Eminönü'ne mısır çarşısına gittik sonra da balık ekmek yedik :)




 
Ben otobüslerle gittim havaalanına , akbil midir nedir olmadığı için beni otobüse almayacaktı şoför, resmen otobüsün içinde akbil dilendim , para karşılığında akbilini kullandım :)
Halamlar da tam 2 saat önceden gitmesine rağmen türk hava yollarının fazla bilet sattıp uçakta  yer kalmadığından onlar binemediler!! Böyle bir saçmalık yok sanırım!! Gece 12 'de başka bir şehre uçmak zorunda kaldılar.
 
 

 

6 yorum:

  1. tabii yaa istanbul'a gel haber vermeeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ammaaaa 2 güncük olduğundan kimseye haber vermedim ...Herkes sitem etti bana zaten ...

      Sil
    2. ben kimse miyimm :p
      şaka şaka , olur öyle arada. uzun soluklu gelirsen çıtlatmayı unutma emi :)
      bu arada gitmeden yazdın mı göremedim , eminönü tarafında bildiğim çok güzel cafe'ler var , mesela bi "ağakapısı" var ki uff (:

      Sil
    3. Sanırsam yazmadım :)) tabi tabi çıtlatırımm :) inşallah bir daha ki sefere :)

      Sil
  2. Biz evlendiğimizde düğün yapmak yerine Çırağan'da kalmıştık bir gece:-) Sabah denizin üzerinde kahvaltı harikaydı:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offff tahmin edebiliyorum ne kadar güzel olduğunuu :))

      Sil