23 Eylül 2014 Salı

Müşteriler ve ben :)

Selam ,
Önceki yazılarımdan da bahsetmiştim eleman sıkıntısı yaşadığımızdan .Eleman eksikliği olunca müşterilerle biz ilgileniyoruz.
Ufak tefek şeyler yaşadım bunu sizinle paylaşmak istedim , gerçekten insanlar çok tuhaf ya ...

* Güler bir yüzle ''Merhaba Hoş geldiniz '' diyorum karşımda ki bön bön bana bakıyor ,cevap vermeyeceksen de bir güler yüz göster bari !!

* Bir de Kiiiiimseeeeeeeeeeeeee yokkkmuuuu diye bağıran insanlar mağazanın içinde iki kişi duruyoruz ,hala bağırıyor kimse yok mu diye ! 

* Acelem var çabuk lütfen ... On saat bir şey beğenmiyor sonra acelem var çabuk fiş kesin çabuk poşete koyun çok merak ediyorum Migros yada Koton gibi yerler de de aynısını diyebiliyor musunuz??

*Bir de orta yaşlı bayanlar ,''ANNEM !!'' bu çok güzelmiş , sen benim nereden annem oluyorsun!!! bu nasıl bir laf , ya da gülüm , hayatım , bazı bayanlar aşkım bile diyor.Canım lafını kaldırabiliyorum da diğerleri biraz fazla canımmmmm :)) !! 

*Yaklaşık bir saat mağazanın içinde gezinip koskoca iki katlı mağazada gide gide tek kişilik ürünün çifti olmadığı için mızmız eden müşterime (eğer olsaydı iki tane alacaktım kardeşim ve kendime !! ) depodan gidip çift kişiliğini bulmama rağmen başka bir desen alması ve o deseni seçerken sinirleri bozulup dışarıda sigara içip geri alışveriş yapmasına ne dersiniz ?

* Geliniyle mağazamıza gelen müşterim aldığı nevresim takımını göstererek '' buradan aldığım nevresim takımıyla gece hayatım daha renkli geçiyor demesiyle benim yaşadığım şoku tahmin edebiliyorsunuzdur :)

*'Ali bey yok mu ??'(babam olur kendisi :) ) , O indirim yapar bana ben onun tanıyorum , Ben kızıyım diyorum ama yok yani!! İllahi Ali beyi görecekler :)


Bunun gibi bir çok sey .... Şaşırdım kaldım , Bütün müşterilerim böyle değil tabi ki arasında çok sevdiğim müşterilerim de var :)
daha devamı gelecek bu yazılarımınn :))





4 yorum:

  1. He heh komikmiş, devamı gelsin merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişcim gerçekten de çok komik ... çok yakında devamı gelecek :)

      Sil