21 Ekim 2014 Salı

Ben ve müşteriler -2

Geçenler yazmış olduğum ben ve müşterilerin yazımın devamı :)

* *Yaşlı bir teyze geldi ilk mağaza da çalışan Yasemin'i bir güzel süzdü , sonra da başladı nasıl ne kadar güzel bir kızsın , adın ne senin ,yaşın kaç , evli misin ? (o soruya evet demesine rağmen !!! ) aa neden hemen evlendin ??  benimde bir oğlum var senin yaşlarında bekar ....... !!!
Diğer gün geldi kurabiye yapıp getirdi , biz çöpe attık yemedik , bir sonra ki gün yine geldi yine yiyecek bir şey getirdi ve zorla Yasemin'e yedirmeye çalıştı en son düzgün bir dille kadını kovduk ..!
Aylar sonra yine geldi beni bir süzdü ! Aynı soruları sormaya başladı ...Sen ne kadar güzel bir kızsın seni öpesim geldi dedi sonradan hatırladım kadının o olduğunu .. Kadını yine gönderdik . Artık o kurabiyeler okunmuş muydu neydi ama kadının bakışları hal ve hareketleri hiç güzel değildi ...

**Akşam saatlerinde alkollü bir bayan geldi , biz de plaj kıyafeti satıyoruz . Bayan birden üstünü çıkartmış  ve iç çamaşırı ile kalmış , mağaza görevlisi de kadını uyarıp hemen wc sokmuş .  Yarım saate yakın çıkmamış şarkılar söylemiş wc de. Sonra da ceketini alıp çıkmış . Tişörtünü unutmuş bir gün sonra gelip aldı .

** Hamile olan ablama ,evladım bence makyaj yapma ,gözüne sürdüğün o boyalar gözünün sıvısından bebeğe gidermiş , o nasıl bir gidiş  yolu pek bilemedim ben :)
Ablamda tavsiyenizi dikkate alırım demiş...Herkes o kadar çok şey anlatıyor ki ablama şaşırıp kalırsınız :)

** Yine ablama anlatılan bir olay , kadın hamile iken bebeğinin karnın öldüğünü anlatmış ya o kadar kızdım ki !! Hamile birine bu nasıl anlatılır ki !! Yeter ki insanlar içini boşaltsın karşısındakini hiç düşünmesin !!!


*** Ahh bu bayanlar bazen çileden çıkartıyorlar beni, karı koca geliyorlar , bayan eşine sen beğen hangisi olsun diyor , adam sen hangisini beğenirsen fark etmez diyor o diyalog saatlerce sürüyor !!! Sonra adam beğendiğini gösteriyor kadın beğenmiyor ve kadın kendi beğendiğini alıyor. Yaaahu adamı saatlerdir neden uğraştırdın madem kendi beğendiğini aldıracaksın ! Buna benzer o kadar şey yaşıyoruz kii !!!!!!!!!!!!!!!  

Bazen çok komik bazen de üzücü şeyler yaşayabiliyoruz ... Enteresan şeyler yaşarsam yine sizinle paylaşacağım :)
Sevgi ile kalın :)



14 yorum:

  1. Müşteri hizmetlerinden emekli olan biri olarak seni çok iyi anlıyorum. Bazen kendimi tiyatroya gitmiş gibi görüyordum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle ,şaka mı bu ya da gerçekten her şey gerçek mi diye düşündüğümüz oluyor :)

      Sil
  2. cok güldüm haline ne yazik ki insanlar cok tuhaf bir de lafa tuttularmi seni sanki onlardan baskasi yok bende buna benzer seyler yasadim inan ki sasirip kaliyordum ama sonra alisiyorsun sende öyle olacaksin :)
    sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle valla kadın benimle bildiğin dedikodu yapmaya çalışıyor :))
      İlk bana çok tuhaf geliyordu ama artık alıştım :))

      Sil
  3. İyi dayanıyorsunuz. Çeşit çeşit insan var. Sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ne çok hikâye çıkar sizin mağazadan:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper bir hikayem daha var :)

      Sil
  5. Ne insanlar var..
    Özellikle hamile bir bayana bebeğinin öldüğünü anlatan felaket tellalcilerinden nefret ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. Ben o kadinin getirdigi kurabiyeleri yerdim herhalde hic aklima gelmezdi okunmus olmalari falan. Ay ...

    YanıtlaSil