20 Ekim 2014 Pazartesi

Güzel Marmaris'imiz Yandı

Dün öğle saatlerinde çıkan yangınla Marmaris duman altı oldu. Evde tüpün patlamasıyla ortaya çıkan yangın ormana sıçrayarak çok büyük bir felakete dönüştü. Bazı evlerden insanlar boşaltıldı. Babamın evi de yangın çıkan yere çok yakın , evin karşısı ormanlık alanı biz de apar topar onun yanına gittik yolları suladık , kovalara su doldurduk .Kozalaklar patlamayıp mahalleye gelme ihtimali çok yüksekti.Her yer duman altı , üstümüze kül yağıyor . Ayran hazırlayıp dağıttık etrafımızdakilere. Bir çok insan duman zehirlenmesinden hastaneye kaldırılmış. Mahalleye araba sokmuyorlardı zaten . 
Ayrıca o kadar yalan dedikodularda vardı ki ... Yok devlet hastanesini boşaltıyorlar oraya da sıçramış yangın , armutalana yayılmış yangın , içmelerde de çıkmış . Bizim iş yerimiz de devlet hastanesine çok yakın insan bir an panik yapıyor. Ama gidip gördük resmen yalan haber . Kim neresinden uyduruyor bilmiyorum ama insanları tedirgin etmekten başka bir şey değil bu ! 
Bir daha başımıza böyle bir şey gelmesin. Güzel yemyeşil Marmaris malesef yandı .... 
 Şuan son gelen haber ise Sabaha karşı müdahale edebildikleri ,ve  şuan soğutma işlemi gerçekleştiği.
Sağlıcakla kalın 


Babamın evinden görütü.

11 yorum:

  1. bu yangın haberlerine içim yanıyor yüreğim sıkışıyor.. kaçıncı yüzyıldayız hala bu yangınlara ani çözümler üretilemiyor ne acı:(
    üzerinden çok geçmez 2-3 yıla kadar oraya yaparlar bir tesis.. kimse demez ki burada yangın çıkmıştı herşey unutulduğu gibi buda unutulur..
    çok üzüldüm, geçmişler olsun..
    yeşil Marmaris yine yeşil olsun.. elbirliği ile yeşil korunsun..
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle , neler yapacaklar oralara da . Bana evden çıkan yangın çok inandırıcı gelmedi , bu kadar büyüyebilir mi ? Yakında çıkar zaten nasıl olduğu ...
      İnşallah el birliğiyle yeşiliği koruruz.
      teşekkürler , sevgiler

      Sil
  2. Ben de gazetede okudum sabah, çok üzüldüm :((
    Geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gamze'cim , umarım bir daha başımıza gelmez :(

      Sil
  3. Ben de hemen "Kesin yaktılar ormanı" diye düşündüm, belki gerçekten kazayla çıktı ama hepimiz şüpheler içindeyiz, ne korkunç. Çok geçmiş olsun Nesrinciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de... Yaz boyu hiç yangın çıkmadı . İnşallah bir daha böyle şeyler yaşamayız.
      Çok teşekkür ederim canım

      Sil
  4. Çok çok geçmiş olsun. Çok üzgünüm:(

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. İnşallah yanan yerlere ağaçlandırmaa yaparlar.

    YanıtlaSil
  6. İçim yandı öğrendiğimde. Geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  7. cok gecmis olsun canim evden cikan yangin bu kadar büyebilirmi bilmem ama yine altindan cikar kokusu saglikcakla kal canim
    sevgiler♥

    YanıtlaSil
  8. Cok büyük gecmis olsun canim benim

    YanıtlaSil