2 Ekim 2014 Perşembe

Kırgınım ...

Ruhum sıkkın ,etrafımda olan bitene kafam almıyor artık .... Birine anlatsam yok canım daha neler uyduruyor bu der . Akraba denilen insanlardan nefret eder oldum.Gördüklerinde aaa canım nasılsın mucks mucks 'lar sonra bir kere bile arama ! Annem öldükten sonra hangi biriniz yanımız da oldunuz ? İlk bir ay yapmanız gereken görevler yapıldı sonra bir daha arayıp sorulmadı .

Evlendim hanginiz arayıp bir ihtiyacın var mı dediniz , evime bile gelmediniz , gelmeyin de!
Ablam hamile hepiniz evde hanımısınız , biriniz bir yemek yapıp getirdiniz mi ona ! Kendiliğinizden aradınız mı ? Anca işiniz düşünce !!!!
Artık arasanız da açmıyorum içimden gelmiyor konuşmak ...

Blogg 'tan o kadar insan tanıdım ki ... İyi ki tanıdım sizi .
Ne kadar uzakta da olsalar bir telefon edip konuşmak bile beni çok mutlu ediyor. Onları da ihmal ettim ama onlar anlarlar beni :)

Dün kötü bir gün yaşadım umarım o kötü günün devamı gelmez ...
Benim için ailem çok kıymetli .
Bu bayramda da babam , ablam ve eşimin ailesine gideceğim başka kimsenin ayağına  gidip bayramlaşmayı düşünmüyorum .
Sağlıcakla kalın ...

12 yorum:

  1. Aman herkes aynı be canım, iş canını sıktığına değmez ama takıyoruz işte.
    Bırak uzaktaki akrabaları, evinin içindekiler geri geldiğinde eşin bile anlayışsız oluyor. Ben anladım ki kimse kimseye acımıyor, kendini yıprattığınla kalıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Adaşım doğru diyorsun , hele şimdi sen tam stresin . Gerçekten de değmiyor çünkü herkes kendi hayatına bakıyor :)
      öptüm ben sizi

      Sil
  2. Ben senin annenle ilgili yazdıklarını okuyunca çok duygulanıyorum.Allahım sana uzun bir ömür ve bir de hayırlı evlat versin.Birbirinizden hiç ayrılmayın.
    Akraba konusuna katılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin !! Ben hep diyorum çok şanslıyım çok iyi bir eşim ve çok sevdiğim bir ailem var . Biz birbirimize bağlı bir aileyiz. Çok teşekkür ederim bu iyi dilekler için. Ben sımsıkı sarıldım sana :)

      Sil
  3. Nesrin 'ciğim çok duygulandım yazdıklarına ,ne yazık ki böyle insanlar.Yakındakiler uzak uzaktakiler yakın ne yaman çelişkiler yaşıyoruz hayatımızda...Büyük kızımın da senin gibi düşünüyor hep aile en yakının ve en önemlisi .Selam ve sevgiler öpüyorum güzel kızım ,ablana da selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle birbirimize kenetleneceğimize git gide uzaklaşıyoruz işte ...
      Bende çok öptüm Arzu ablacığım kızına da benden çok selamlar :)

      Sil
  4. canim cok gecmis olsun maalesef her yerde ayni dert takam kafana diyecem ama demek ki onlara deger veriyorsun ki takiyorsun ister istemez bir yerde okudum akilli insan kimseyi kafasina takmaz mis artik bende öyle yapyiorum kimseyi takmiyorum sende öyle yap ben akiliyim de kimse bana lazim degil dedin mi yeter son cümlene katiliyorum canim nedense blogtaki arkadaslarla daha iyi anlasiliyor dimi :)
    hayirli bayramlar canim
    sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi bir fikirmiş gerçekten de :) kafana tak tak nereye kadar canım , herkes kendi bilir :))) Evet bu blog dünyasına iyi ki girmişim . Sana da iyi bayramlar diliyorum , sağlıcakla kal :))

      Sil
  5. Canınızı sıkan tüm sıkıntılardan bir an önce inşallah kurtulursunuz. Ben size çok mutlu olacağınız nice bayramlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooook teşekkür ederim, size de iyi bayramlar diliyorum :)

      Sil
  6. Tipik akraba umarsızlığı diyoruz biz buna. Demek ki herkeste bu durum üç aşağı beş yukarı aynı olguya dayanıp kalmış gördüğüm kadarıyla. Menfaati çıkarı varsa iyisindir, yoksa kötüsündür. Biz de babamı kaybettiğimizde senin yaşadığın benzer sıkıntıları yaşamıştık Ness. Ama şimdi düşününce iyi ki yaşamışız diyorum. Çünkü insanları ancak böyle böyle tanıyabiliyorsun. Şimdi mi? Salla gitsin, o güzel kafanı bu konularla ağrıtmana, bilinçaltında bir dünya kirlilik yapmana inan hiç ama hiç gerek yok. Kucak dolusu sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  7. Brai , o kadar güzel söyledin ki , bazen insanın aklına gelince öfkeleniyor işte ...
    Uzakta ki dostlarım yetiyor bana bir de canım ailem :)
    Sağlıcakla kalın :) mutlu bayramlar

    YanıtlaSil