9 Ekim 2014 Perşembe

Sinirlenmemek elde değil!!

Selammmmlar !!
Bugünler de ya ben tuhafım ya da insanlar . Bu aralar çok negativ enerji topluyorum ben :(

Eşimin eski iş arkadaşı sinirlerimi bozdu !

Bu kadın evime gelen , sık sık telefonlaştığım biriydi. Ne olduysa bu kadına ,
Geçen aylarda senetle bizden bir ürün aldı , senet ödemesini geciktirmiş,eşimde düzgün bir dile hatırlatmak için aradım sizi diye konuşmaya başladı bu kadın benim muhatabın sen değilsin diye bir sürü şeyler söyledi eşime ve eşimin yüzüne kapattı telefonu . 
Sonra gitmiş babamı aramış eşimi şikayet etmiş bana küfür etti şöyle dedi böyle dedi diye  ve hüngür hüngür ağlamış . Eşimin yanında olmasaydım o telefon görüşmesini duymasaydım nerdeyse kadına inanacağım o derece de oyuncu !!!! 
Bugün face ne göreyim 
beyaz eşya alacaklara dostane uyarımdır:3000 tl verdigimiz buzdolabi 6 ayda 8 kere bozuldu.halen bozuk.kesinlikle degiştirmiyorlar ve aldığınız bayide bişey yapamıyor. Mağdur olmayın!
diye bir yazı yazmış !!!! Bayi ilgilenmiyor diyor ya servisi evine almayan bu kadın mağdurum diyor!!! Sen servisin bakmasına izin vermiyorsun ki onlar sorunu çözsün ! Ama diğer aldığın çamaşır makinesi , bulaşık makinesin de hiç bir sorun yok o zaman iyiyiz dimi !!!
Kadının çalıştığı yer ile ticari ilişkimiz olmazsa ben ona neler diyeceğim de ....!!! 
Sinirlerimi nasıl bozdu ya ! Arkadaşlığımdan da sildim bu zamana kadar facebookta arkadaş olduğum için de kendime kızdım !!

Bu tip insanlardan nefret ediyorum anca işlerini çirkeflik , yalancılıkla hallediyorlar . 
Seni Allah'a havale ediyorum !!! 

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Valla hemde ne çirkinlik , adamın biri yorum yazmış o markalı ürün aldım ben 10 yıldır kullanıyorum diye sizin şansızlığınız demiş , adamın yorumunu silmiş !! yeterki bize kötülük gelsin yani !!

      Sil
  2. İnsanları tanımak çok zor güvenimi kaybediyorum paranoyak olacağım diye korkuyorum Nesrincim.

    Yorumuna cevap veremedim ama bir süprizle bloğumdayım. sizleri özledim :) SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun artık kime güveneceğini bilemiyorsun :(
      Süprizin harika bir şey , artık arayı açmayalım daha da özletme kendini emi :)

      Sil
  3. yuh, yüzsüzlüğün böylesi :\

    YanıtlaSil
  4. Terbiyesiz insana ne de yapsan laf anlamıyor canım.
    Sıkma canını, gerizekalı de, küfürleri say gitsin. Azıcık akıllı olsa zaten böyle tavırlar sergilemez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saydım gitti küfürleri :) hahahaha

      Sil
  5. bazen içten içe sövmek ne de iyi gelir :)

    YanıtlaSil