25 Ekim 2014 Cumartesi

Yeni bir kitaba başladım ...


Yen bir kitaba başladım ANNEMLE KONUŞMALAR ,
Aslında sevdim ama anlatımı biraz fazla sade geldi...
Bende annemi hastalıktan dolayı kaybettim , yazılarında kendi yaşadıklarımızı da gördüm 


Beni çok etkileyen yer ise '' Keşke şifa olsaydım , senin şifan olsaydım anne ... Olamadım '' cümlesi oldu. Göz yaşlarıma hakim olamadım. İnsan en değer verdiği insana yardımcı olamıyor bazen ,sadece ona motivasyon vermeye çalışıyorsun ,hep gülümsüyorsun onu mutlu etmek için elinden geleni yapmaya çalışıyorsun işte...



Daha bitiremedim , beni duygulandıracak çok yeri olacağına eminim 
sağlıcakla kalın 

2 yorum:

  1. off çok dokunaklı. Başın sağolsun tatlım. bu kitabı annesini kaybetmiş birinin okuması çok zordur . Güçlü bir yapın var demek ki tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum , Kitabı bitirdim ama baya bir hüzünlendim ve ağladığım da oldu ...
      Okumanı isterim
      sevgiler

      Sil