20 Kasım 2014 Perşembe

Biri başka diyor biri başka...

Geçen ay kbb boğaz doktoruna gitmiştim , Doktor ,burnumda et olduğunu ve hastalığım geçtiğinde ameliyat olmam gerektiğini söyledi. Bende bugün doktora gittim bana bakan bayanın tayini çıkmış başka bir doktor ilgilendi , kontrol etti ve burnum da et yokmuş sadece tıkalı ve kabuklu olduğunu söyledi . ilaç ve krem yazdı 
Biri başka bir şey diyor biri başka ... 
aylardır burun tıkanıklığı var burnumdan aldığım nefes bana çok yetmiyor.
İlaçları kullanacağım eğer geçmezse başka bir yere daha göstereceğim.
Şimdi kime inanmak lazım ????

8 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım.Bir kaç doktora gitmekte yarar var, tek doktorla kalmamayı öğrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de öyle başak ablacığım . bakalım neler çıkacak ortaya :)

      Sil
  2. Tek doktora bağlı kalma bence tatlım. Çok geçmiş olsun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ;)
      biraz daha bekleyeceğim sonra bakalım :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun canım. Hele ki ameliyat dediklerinde muhakkak başkalarına da sormak lâzım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle küçük bir ameliyat olacak olursa da ama bakalım artık başka yerlere de gideceğim
      teşekkürler

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun Nesrincim...

    YanıtlaSil