8 Aralık 2014 Pazartesi

Hoşgeldin Arel'im ... Ben teyze oldum




Minik prensimiz en sonunda dünyaya geldi. Normalde 29 Kasımda gelecek olan bebişimiz 5 Aralık saat ,17:15 'te geldi.
Ablamın sancıları gelmediğinden dolayı suni sancı verdiler çünkü sezeryan olmak istemedi.Sabah 8:30 ta hastaneye yattı 11 gibi sancılanmaya başladı ve sonra baya bir ağrısı oldu . Eniştem ile ben ne yapacağımızı şaşırdık elimizden hiç bir şey gelmiyordu sonra 4:30 gibi doğumhaneye girdi . Bebişimizin kafası biraz büyük olduğundan zorlu bir doğum oldu. Biz dışardan ablamın sesini duyuyoruz ,en sonunda bebeğin sesini duyduk o an bambaşkaydı . O zaman göz yaşlarımıza hakim olamadık ...Bebeğin de annesinin de sağlık durumu çok iyi zaten bir gün sonra eve geldiler. 
Hoşgeldin Arel'im , seni çok ama çok seviyorum  ve her daim yanında olacağım canım benim .
Neşe kaynağım , herbişeyimsin sen ...
Şuan işteyim ama yanında olmak istiyorum hemen akşam olsun :)
bizden şimdilik bu kadar :)




Sağlıcakla kalın :)

19 yorum:

  1. Hayırlı ve de uğurlu olsun... Çok tatlı maşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, gerçekten de tatlı bu çocuk ya :)))

      Sil
  2. Nesrincim nasıl tatlı bir şey maşallah ona.. Son güne kadar bekleyen bebek iyidir. Bilyiorsun Oğuzalp de 40+5te doğmuştu; çok şükür sindirim sistemi falan iyi geliştiği için gaz sıkıntısı yaşamadık fazla, inşallah Arel de rahat rahat büyür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım çok teşekkür ediyorum . Oğuzalp'te kocaman oldu ya ne ara büyüdü hiç anlamadım ben :)

      Sil
  3. Maşallah Allah nazarlardan saklasın, adı gibi güzel bir ömrü olsun kuzunun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn ! teşekkür ediyorum :))

      Sil
  4. Canım canım, Allah analı babalı, sevdikleriyle birlkte büyütsün, nice güzelliklerini görün:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnn inşallah :)
      teyzelik çok güzel bir duyguymuş yahu :)

      Sil
  5. Hoş gelmiş, mutluluklar getirmiş ve bizden de ona maşallahlar gitmiş:)
    Allah sevdikleriyle birlikte nice uzun yıllar nasip etsin ona:)
    Hadi gözünüz aydın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne de güzel söyledin öyle :) teşekkür ediyorumm paşam geldi gerçekten de hoşgeldi :)

      Sil
  6. O severim onu, hem onu, hem annesiyle teyzesini. Sağlıkla büyüsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde severiz sen hem de çokkk .. artık beyefendi ile el öpmesine geleceğiz :) özledik seni leylakım :)

      Sil
  7. Hayirli olsun sevdikleriyle saglikla buyusun.masallah bebeginize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  8. Arel hoş gelmiş, ailesine ve dünyamıza sefalar getirmiş. Kıdemli bir teyze olarak seni kutluyor, bebişe bol şans ve mutluluk diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asuman ablacım çok teşekkür ediyorum bu güzel dileklerin için :)
      Hemde ne sefalar getiri beyefendi :)

      Sil
  9. Tebrik ederim.Sağlıklıi sıhhatli, mutlu bir çocuk olsun :)

    YanıtlaSil
  10. canım benim hayırlı uğurlu olsun.rabbim anneli babalı büyütsün.rabbim tüm sevdikleriyle beraber uzun sağlılı bir ömür versin.seni de kocaman öpüyorum tatlım benim teyzelerin en güzeli

    YanıtlaSil
  11. Gözünüz aydın sağlıklı mutlu şanslı olsun Barış dolu bir dünyada yaşaması dileğiyle sevgiler..

    YanıtlaSil