22 Aralık 2014 Pazartesi

Sormayın başıma ne geldi ...

Selam Arkadaşlar ,
ahh ahh başıma ne geldi bilseniz ! O kadar sinir oldum ki anlatamam 
Pazar günü sabah 6 gibi evden çıktık anneannemi havalimanına götürdük zaten o başka duygusal bir andı (onu daha sonra yazacağım ) akşam 6 gibi eve girdik bir baktım halı bok var gördüğüme inanamadım ışık açtım ve gerçekten biri halıma sıçmış !!! eşime seslenirken bir baktım üst kattan kedi ses miyaaavvv miyaaaavv  duyduğuma inanamadım . 
Bir gün öncesi temizlikçi gelmişti ve her yeri havalandırmış kedi de oradan benim eve girmiş. o kedi hep balkonumdaydı ve kedi yüzünden o balkonu hiç açamıyordum . Yan komşum besliyor ama kedi nedense hep benim balkonumda , hayvan düşmanı değilim asla !! severim ama ne zaman balkon kapıyı açsam içeri girmesinden nefret ediyorum !! Kapı önü pas pasımda da yatar su koyarım ama işte eve girmesini istemem !
Ayrıca kedinin kulağında daha önceden olma bir yara vardı ve benim üst kattaki duvar kan izleri ile dolmuş koltuğumun dibindeki duvar kan izleri ile dolmuş artık ne yaptı hiç bir fikrim yok ama ben kan izlerini görünce çok tiksindim . 
Kedi hemen çıktı kapıyı açınca sonra yine geldi  .Allahtan yatak odamın kapısı kapalıydı . Allah bilir o bir yere çişini de yapmıştır ama daha orayı bulamadım . 
Saolsun eşim aldı eline bezi domestosu başladı duvarları silmeye :)

Bir pazar macerası oldu bizim için :)
sağlıcakla kalın :)

9 yorum:

  1. Bende hayvanlari cok severim ama evde sevemiyorum bir turlu.gecmis olsunmu desem.kapiniza daha dikkat edersiniz artik .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artık kapımıza sahip çıkacağız :) ya da sineklikler oluyor kapı tarzında onlardan yaparım kimse girmez :)))
      sevgiler

      Sil
  2. İzmir'de bir kere de bizim eve girmişti kedi, gerçi uslu durmuş. Zaten ev kedinindi biz de onun insanları:-) İzmir'de asıl yılna falan giriyordu eve arada ama yine de yılanı kediye tercih ederim sanırım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman tanrım ,o daha da kötü , en korkutuğum hayvanlardan biri yılan , belgeselini bile izleyemiyorum :)

      Sil
  3. hahhaa :d
    kızım bizim eve yarasa girmişti ya kedi dediğin nedir ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf yarasa ablama da girmişti , perdesinde takıldı kaldı yazık ,çıkarması baya zor olmuştu
      ama bu kanlı kedi yaaaaa :))

      Sil
    2. Benim eve de yarasa girdi Allahım aklımın ucundan geçmezdi İstanbul'un ortasında yarasa :) Bir gece evin girişinde pat küt diye sesler geliyor bişey uçuyor ama ışığı açıyorum yok ortada bir şey neyse kapattım ışığı beklemeye başladım anam aklım başımdan gidecekti burnumun dibinden bir geçti sorma :) Ama yine o korku kadar büyük bir cesaretle ışığı açtım doğalgaz borusunda sallanan yarasayı kendi ellerimle yakalayıp dışarıya bırakarak özgürlüğüne kavuşturdum :) Neyse geçmiş olsun. Hayvandan zarar gelmez insandan esas zarar geliyor tüm canlılara. Bu arada bu yıl iyiliklerin, güzelliklerin yılı olsun. Mutlu yıllar :)

      Sil
    3. Merhaba , gerçekten doğru söylüyorsun hayvanlardan zarar gelmez :) ama ne bileyim kan falan görünce bir tuhaf oldum :)
      cesaretin için de tebrik ediyorum seni :)iyi dilekler içinde teşekkür ederim musmutlu yıllar dilerim :)

      Sil
  4. Ben o kedinin sizin evinize öylesine girsiğini zannetmiyorum , vardır bir sebebi. Bence sizi negatif biretkiden korudu, gözlegörünmez öyle çok şey varki onların görüp bildiği ama bizim bilemediğimiz.

    YanıtlaSil