6 Şubat 2015 Cuma

PELİN'S BABY SHOWER

Çok yakın arkadaşımın baby shower partisini düzenlemeye yardımcı oldum :)
Pelin , benim ilkokul arkadaşım aralara  mesafeler giriyor çok sık görüşemiyorsun bazen ... Uzun zaman sonra biz yendiden görüşmeye başladık bu sefer daha sık :) Aynı mahalede oturduğumuzu öğrenince arkadaşlığımız bıraktığımız yerden başladı .
Çok komik bir anımız var , bana hamile olduğunu gece mesaj atarak söyledi ama ben o mesajı uykulu halimle okumuştum ve algılamamışım hamile olduğunu , ablam da o sıra hamile olduğu için hangi doktora gidiyor falan diye sormuştu .  Pelin 'de hiç tepki vermediğime şaşırmış biraz da üzülmüş . Ben bir kaç gün sonra sen düşünüyor musun bebek bu aralar diye sordum o da ben sana söyledim ya hamileyim diye dediğinde nasıl tepki verdiğimi tahmin etmişsinizdir :)

Pelin'e güzel bir bebek partisi yaptık , teyzeleri soframızı doldurdu hepsi çeşit çeşit tatlılar yaptı , hangi birini yesek diye kararsız kaldım :)

Göbek atmadan da olmaz dimi :) oyun havaları açtık bir güzelde kurtlarımızı döktük sonra da bol bol fotoğraf çekildik .
Bebeğin adı ; Rüzgar olacak , belki de benimle aynı gün doğacak daha tam olarak belli değil :)
Pelin'cim iyi ki varsın , en kötü günümüz böyle olsun diyelim 

Ve bana bu özel günde bu güzel ürünleri hazırlayan gırla fikir 'e teşekkür ediyorum 












maşallah demeyi unutmayın :)


Biz bu kızlarla liseden beri arkadaşız :)


Sağlıcakla kalın :)

4 yorum:

  1. Allah tamamına erdirsin :-) Arkadaşlïğınız da hep devam etsin:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin , çok teşekkür ediyorum canım :)

      Sil
  2. Oh ne kadar güzel, sağlıkla gelşin inşallah bebiş :))

    YanıtlaSil